Strategiile calității – baza competitivității produselor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
304 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 19:54
SM ISO690:2012
OLEINIUC, Maria. Strategiile calității – baza competitivității produselor. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 3, 28-29 martie 2014, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2014, Ediţia 3, pp. 88-90. ISBN 978-9975-75-678-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 3, 2014
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
3, Chişinău, Moldova, 28-29 martie 2014

Strategiile calității – baza competitivității produselor


Pag. 88-90

Oleiniuc Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 25 martie 2021


Rezumat

The transition to market economy and the prospects offered by the international market place "imposition" of domestic enterprises to constantly deal with the quality products and services in order that the latter corresponds to the rigor stipulated both national and international standard

Cuvinte-cheie
calitate, strategia calității, competitivitate, KAIZEN, consumatori, produse, standrde, etc.