Articolul precedent |
Articolul urmator |
304 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 19:54 |
SM ISO690:2012 OLEINIUC, Maria. Strategiile calității – baza competitivității produselor. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 3, 28-29 martie 2014, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2014, Ediţia 3, pp. 88-90. ISBN 978-9975-75-678-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 3, 2014 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 3, Chişinău, Moldova, 28-29 martie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 88-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The transition to market economy and the prospects offered by the international market place "imposition" of domestic enterprises to constantly deal with the quality products and services in order that the latter corresponds to the rigor stipulated both national and international standard |
||||||
Cuvinte-cheie calitate, strategia calității, competitivitate, KAIZEN, consumatori, produse, standrde, etc. |
||||||
|