Inovarea, ca strategie esențială a unei afaceri competitive
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
569 77
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 00:30
SM ISO690:2012
ROŞCA-SADURSCHI, Liudmila. Inovarea, ca strategie esențială a unei afaceri competitive. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 2, 29-30 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, Ediţia 2, pp. 214-217. ISBN 978-9975-75-635-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 2, 2013
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
2, Chişinău, Moldova, 29-30 martie 2013

Inovarea, ca strategie esențială a unei afaceri competitive


Pag. 214-217

Roşca-Sadurschi Liudmila
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 23 martie 2021


Rezumat

In the last 30 years, characterized by a rapid growth of technical and scientific progress - enterprises that want to be competitive on the market put emphasis on innovation. In most countries in the world, both at the national level as well as micro, innovation becomes the main generators of successful strategy. Thus, this article will present some conceptual approaches to innovation, innovation, the strategies and the way and effects of innovation as an effective strategy of competitive enterprises.

Cuvinte-cheie
inovarea, inovaţia, strategie, competitivitate