Articolul precedent |
Articolul urmator |
569 77 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 00:30 |
SM ISO690:2012 ROŞCA-SADURSCHI, Liudmila. Inovarea, ca strategie esențială a unei afaceri competitive. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 2, 29-30 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, Ediţia 2, pp. 214-217. ISBN 978-9975-75-635-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 2, 2013 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 2, Chişinău, Moldova, 29-30 martie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 214-217 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the last 30 years, characterized by a rapid growth of technical and scientific progress - enterprises that want to be competitive on the market put emphasis on innovation. In most countries in the world, both at the national level as well as micro, innovation becomes the main generators of successful strategy. Thus, this article will present some conceptual approaches to innovation, innovation, the strategies and the way and effects of innovation as an effective strategy of competitive enterprises. |
||||||
Cuvinte-cheie inovarea, inovaţia, strategie, competitivitate |
||||||
|