Abordarea textului multimodal în clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
736 79
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 08:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8811.135.1+373.3 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14265)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2011)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia, MIDRIGAN, Tatiana. Abordarea textului multimodal în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 235-240. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Abordarea textului multimodal în clasele primare

CZU: 372.8811.135.1+373.3

Pag. 235-240

Golubiţchi Silvia, Midrigan Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Textele multimodale combină două sau mai multe moduri, cum ar fi limbajul scris, limbajul vorbit, vizual (imagine statică și în mișcare), semnificația audio, gestuală și spațială. Se utilizează, începînd cu clasa I. Ele sunt mai accesibile și sugerează semnificații, pe care elevul o desprinde mai ușor.

Cuvinte-cheie
text multimodal, tipuri de texte multimodale, caracteristici ale textului multimodal