Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
879 162 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 11:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[328.1+616.9-036.22]:316.77(478) (1) |
Парламенты. Народные представительства. Правительства (140) |
Инфекционные заболевания. Инфекционные лихорадки (585) |
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (790) |
SM ISO690:2012 PERU-BALAN, Aurelia, TOFAN, Eugenia. Aspecte conceptuale și pragmatice privind comunicarea guvernamentală pe durata situației de urgență generată de pandemia COVID-19. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2020, nr. 3(184), pp. 57-70. ISSN 1957-2294. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | |||||||
Numărul 3(184) / 2020 / ISSN 1957-2294 | |||||||
|
|||||||
CZU: [328.1+616.9-036.22]:316.77(478) | |||||||
Pag. 57-70 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul propus pune în evidență o problemă de strigentă actualitate și complexitate – comunicarea instituționalizată, în special comunicarea guvernamentală pe perioada situației de stare excepțională instituită în contextul pandemiei COVID-19. Autorii au străduit asupra oportunităților, rigorilor de comunicare și Relații Publice în contextul crizei pandemice, identificând devierile de la regulile general recunoscute de elaborare a strategiilor de comunicare în situații nestandard. Concluziile și recomandările pot fi utilizate de către reprezentanții instituțiior puterii în situații evocate, în special în eventualitatea declanșării valului doi de pandemie. Cuvinte-cheie: criză, comunicare de criză, comunicare guvernamentală, Relații Publice, centru de informare, infodemie, fake news. |
|||||||
Cuvinte-cheie criză, comunicare de criză, comunicare guvernamentală, relații publice, centru de informare, infodemie, fake news, crisis, crisis communication, government communication, public relations, information center, infodemia, fake news |
|||||||
|