Articolul precedent |
Articolul urmator |
381 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-25 01:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.03:811 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14220) |
Языки (3219) |
SM ISO690:2012 STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Condiţii pedagogice pentru învăţarea unei limbi străine la vârsta de 6-7 ani. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 42-48. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.03:811 | ||||||
Pag. 42-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Any learning activity starts from the description of the conditions that influence the production of learning. Learning does not just happen as a natural event. It can also occur under certain conditions that can be observed and even controlled. Identifying, describing and optimizing learning conditions are important moments in the process of organizing and leading training. To be effective, the teacher must know not only where the child starts and where he is going, but also what are the prerequisites, specific to language learning in ET, as well as what the child will be able to learn next. |
||||||
Cuvinte-cheie the conditions, learning, language, the child |
||||||
|