Condiţii pedagogice pentru învăţarea unei limbi străine la vârsta de 6-7 ani
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
381 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-25 01:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.03:811 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14220)
Языки (3219)
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Condiţii pedagogice pentru învăţarea unei limbi străine la vârsta de 6-7 ani. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 42-48. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Condiţii pedagogice pentru învăţarea unei limbi străine la vârsta de 6-7 ani

CZU: 372.03:811

Pag. 42-48

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2021


Rezumat

Any learning activity starts from the description of the conditions that influence the production of learning. Learning does not just happen as a natural event. It can also occur under certain conditions that can be observed and even controlled. Identifying, describing and optimizing learning conditions are important moments in the process of organizing and leading training. To be effective, the teacher must know not only where the child starts and where he is going, but also what are the prerequisites, specific to language learning in ET, as well as what the child will be able to learn next.

Cuvinte-cheie
the conditions, learning, language, the child