Strategii activ-participative – demersuri acţionale eficiente de formare a competenţelor de comunicare a elevilor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
450 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 15:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.212:316.7 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14324)
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (790)
SM ISO690:2012
ANDRIUȚĂ, Liliana. Strategii activ-participative – demersuri acţionale eficiente de formare a competenţelor de comunicare a elevilor. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 21-25. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Strategii activ-participative – demersuri acţionale eficiente de formare a competenţelor de comunicare a elevilor

CZU: 371.212:316.7

Pag. 21-25

Andriuță Liliana
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu“, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2021


Rezumat

The exploration of a literary text through active-participative strategies is the main condition for an effective building of communicative skills for the primary class’ pupils.

Cuvinte-cheie
didactic strategy, competence, communication, literary text, pupils