Articolul precedent |
Articolul urmator |
450 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.212:316.7 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14324) |
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (790) |
SM ISO690:2012 ANDRIUȚĂ, Liliana. Strategii activ-participative – demersuri acţionale eficiente de formare a competenţelor de comunicare a elevilor. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 21-25. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.212:316.7 | ||||||
Pag. 21-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The exploration of a literary text through active-participative strategies is the main condition for an effective building of communicative skills for the primary class’ pupils. |
||||||
Cuvinte-cheie didactic strategy, competence, communication, literary text, pupils |
||||||
|