Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
942 116 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 08:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (87) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3828) |
Психология (3316) |
SM ISO690:2012 GHEORGHIŢĂ, Margareta. Motivarea elevilor pentru obținerea progresului școlar și a performanței școlare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 170-178. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.170-178 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.170-178 | |||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | |||||
Pag. 170-178 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Motivația este fundamentul pe care se construiește succesul educațional. Ea reprezintă un proces psihic important deoarece declanșează și impulsionează acțiunea copilului. Toți elevii pot fi făcuți să învețe, dacă nu chiar „totul”, cum visase Comenius, cel puțin să atingă nivelul standard acceptabil al performanței școlare. Ideea de mastery-learning a ajuns scop în lumea pedagogică. Dezvoltarea competențelor profesorilor de a promova practici didactice eficiente la clasă, în scopul motivării elevilor pentru obținerea progresului școlar, a succesului și a performanței școlare este un obiectiv permanent al activității cadrelor didactice. Intervenția lor pedagogică poate influența pozitiv în spațiul școlar deficitul de motivație cognitivă sau socială. |
|||||
Cuvinte-cheie motivaţie extrinsecă, motivaţie intrinsecă, învăţare, intelect, capacitate, performanţă, extrinsic motivation, intrinsic motivation, learning, intellect, ability, performance |
|||||
|