Concepția privind elevii dotați la matematică și pregătirea lor pentru concursuri și olimpiade
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
629 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 15:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015+51 (3)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Математика (1657)
SM ISO690:2012
TELEUCĂ, Marcel, JELESCU, Petru. Concepția privind elevii dotați la matematică și pregătirea lor pentru concursuri și olimpiade. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 32-38. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.32-38
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Concepția privind elevii dotați la matematică și pregătirea lor pentru concursuri și olimpiade

The concept of gifted students in mathematics and their training for competitions and olympics

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.32-38
CZU: 37.015+51

Pag. 32-38

Teleucă Marcel12, Jelescu Petru3
 
1 Liceul Teoretic „Orizont“, mun. Chişinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol,
3 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2021


Rezumat

În știință există multiple concepții cu privire la factorii dezvoltării psihice, în general, și la cei ai dezvoltării intelectuale, în particular. După mai multe cercetări teoretice, experimentale și practice, după participări la diverse olimpiade și concursuri, am elaborat și am formulat, în baza analizei și a generalizării rezultatelor obținute, concepția rezultantei, care ne servește drept fundament teoreticometodologic și de care ne conducem în pregătirea elevilor dotați la matematică în vederea obținerii locurilor de frunte la concursuri și olimpiade

There are multiple concepts, in the study of psychology, about the factors that determine the psychological development and the formation of one's personality. After a lot of theoretical, experimental and practical research about the participation of students in diverse mathematical olympiads and contests along the years, as a generalisation of the results of our analysis, we elaborated and formulated the concept of the resultant. This concept is our guideline in the theoretico-methodological approach to the training of gifted students for these olympiads and contests.

Cuvinte-cheie
concepție, personalitate, elevi dotaţi, educaţie, profesor, aptitudine matematică,

concept, personality, gifted student, education, teacher, mathematical aptitude