Articolul precedent |
Articolul urmator |
409 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:02 |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Proiectarea conținutului unui curs opțional . In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.3, pp. 72-79. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.3, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 72-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the context of increased community interest in school-level optional courses, the list of offers is of significant length and remains open. However, the development of a course curriculum needs to respect certain requirements. An optional course shall not repeat the contents and units of other mandatory or optional courses. It shall allow the building and development of specific competences, as stipulated by the curriculum and generated by key competences; respect a logical sequence of topics, be appropriate and adequate for the proposed students' age etc. |
||||||
|