Utilizarea mijloacelor informativ-demonstrative în procesul de rezolvare a problemelor simple la vârsta preșcolară
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
330 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 17:35
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Utilizarea mijloacelor informativ-demonstrative în procesul de rezolvare a problemelor simple la vârsta preșcolară. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 109-115. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Utilizarea mijloacelor informativ-demonstrative în procesul de rezolvare a problemelor simple la vârsta preșcolară


Pag. 109-115

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

This article describes how to use the teaching intuitive-demonstrative means in solving simple math problems. The rich and varied teaching material is a very effective means of communication between teacher and pupils, because it develops the ability of pupil to observe and understand the reality. Also the teaching means increases their motivation to the learned.