Articolul precedent |
Articolul urmator |
330 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 17:35 |
SM ISO690:2012 PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Utilizarea mijloacelor informativ-demonstrative în procesul de rezolvare a problemelor simple la vârsta preșcolară. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 109-115. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.2, 2018 |
|||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 109-115 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article describes how to use the teaching intuitive-demonstrative means in solving simple math problems. The rich and varied teaching material is a very effective means of communication between teacher and pupils, because it develops the ability of pupil to observe and understand the reality. Also the teaching means increases their motivation to the learned. |
|||||
|