Dezvoltarea gândirii logice la copiii de vârstă preșcolară
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
386 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 23:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:51:159.95 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (1985)
Математика (1636)
Психология (3327)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Dezvoltarea gândirii logice la copiii de vârstă preșcolară. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 451-459. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Dezvoltarea gândirii logice la copiii de vârstă preșcolară

CZU: 373.2:51:159.95

Pag. 451-459

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2021


Rezumat

The process of forming logical thinking in preschool is a long and complicated process, because the full development of logical thinking requires not only an increased pace of mental activity, but also generalized knowledge about the general and essential signs of objects and phenomena of reality. Logical thinking develops at preschool age towards the end of this period through the logic games, which is one of the ways to achieve active learning, giving a dynamic role to intuition and emphasizes the direct action of the child on objects.

Cuvinte-cheie
reflection, straight thinking, preschool age