Dezvoltarea personală a profesorilor din școlile gimnaziale în contextul hibridizării educației: programul de intervenție
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
361 0
SM ISO690:2012
MOGOȘAN, Vergina, ŞTEFÎRŢA, Adelina. Dezvoltarea personală a profesorilor din școlile gimnaziale în contextul hibridizării educației: programul de intervenție. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 1, 26 iunie 2020, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2020, Ediția 1, pp. 160-167. ISBN 978-9975-45-654-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale
Ediția 1, 2020
Conferința "Cercetarea, inovarea și dezvoltarea din perspectiva eticii globale"
1, Chişinău, Moldova, 26 iunie 2020

Dezvoltarea personală a profesorilor din școlile gimnaziale în contextul hibridizării educației: programul de intervenție

Personal development of teachers in the gymnazial schools in the context of hybridization ofr education: the intervention program


Pag. 160-167

Mogoșan Vergina12, Ştefîrţa Adelina1
 
1 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova,
2 Școala gimnazială „Prof. Nicolae Caranda”, Glogova, Gorj
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Programul de intervenție a urmărit pe parcursul a 12 ședințe, desfășurate la Școala Gimnazială ,,Prof Nicolae Caranda,,Glogova, Gorj, România, aprofundarea cunoștințelor de dezvoltare personală a 20 de profesori de gimnaziu participanți care sunt interesați în îmbunătățirea competențelor psihosociale necesare în contextul hibridizării procesului de predare-învățare-evaluare al ultimilor ani.

Cuvinte-cheie
profesori, şcoală, dezvoltare profesională, competențe, profil de formare, elev