Predarea sincron și asincron prin utilizarea aplicațiilor Google
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
463 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 17:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (83)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4183)
SM ISO690:2012
NAZARU, Cristina. Predarea sincron și asincron prin utilizarea aplicațiilor Google. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 457-462. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Predarea sincron și asincron prin utilizarea aplicațiilor Google

CZU: 37.02:004

Pag. 457-462

Nazaru Cristina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

The intense use of ICTs has become one of the challenges of the year 2020 for people around the world, including educators among the first. Used for many years in all types and at all levels of education, the blending of synchronous and asynchronous learning, both in the online and the offline environment promotes efficient learning, regardless of age, digital skills. The tools offered by Google in the new G Suite for Education are free, flexible, secure and easy to use. They offer vast possibility for blended learning, in which learners and educators can collaborate, communicate and manage their activity both in real time and asynchronously.

Cuvinte-cheie
ICTs, synchronous learning, asynchronous learning, Google, online tools