Articolul precedent |
Articolul urmator |
463 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 17:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4183) |
SM ISO690:2012 NAZARU, Cristina. Predarea sincron și asincron prin utilizarea aplicațiilor Google. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 457-462. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 457-462 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The intense use of ICTs has become one of the challenges of the year 2020 for people around the world, including educators among the first. Used for many years in all types and at all levels of education, the blending of synchronous and asynchronous learning, both in the online and the offline environment promotes efficient learning, regardless of age, digital skills. The tools offered by Google in the new G Suite for Education are free, flexible, secure and easy to use. They offer vast possibility for blended learning, in which learners and educators can collaborate, communicate and manage their activity both in real time and asynchronously. |
||||||
Cuvinte-cheie ICTs, synchronous learning, asynchronous learning, Google, online tools |
||||||
|