Abordări strategice în lucru cu copiii dotați
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
631 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 10:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.02+37.042.2](478) (1)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1201)
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (246)
SM ISO690:2012
GLOBU, Nelea, MELENCIUC, Galina. Abordări strategice în lucru cu copiii dotați. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 138-143. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Abordări strategice în lucru cu copiii dotați

STRATEGIC APPROACHES IN WORKING WITH GIFTED CHILDREN

CZU: [37.02+37.042.2](478)

Pag. 138-143

Globu Nelea1, Melenciuc Galina2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic "Ion Luca Caragiale" din Orhei
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

Actualmente sarcina profesorilor, a managerilor şcolari este să contribuie în modul cel mai firesc la formarea personalității elevilor, să aplice cele mai adecvate strategii de înnobilare a minții şi sufletului tînărului în devenire. Fiecare copil e unic în felul său și valoros prin ceea ce face. Cum atestăm copiii dotați? Ce strategii abordăm în lucru cu copiii cu capacicitați deosebite, copiii dotați? Copiii dotați sunt conduși de o curiozitate specială, sunt dornici să înțeleagă modul în care funcționează întregul univers, capabili să-și imagineze îmbunătățiri sau reforme, să producă valori util sociale. Lucru cu copiii dotați necesită pregătirea specială a profesorilor, acțiuni, metodologii strategice în conformitate cu „eul ”fiecăruia pentru ca ei în cadrul activităților educaționale să-și manifeste și să-și dezvolte talentul în timp și la timp.

Currently, the task of teachers, school managers is to contribute in the most natural way to the formation of students' personality, to apply the most appropriate strategies to ennoble the mind and soul of the young person in development. Every child is unique in their own way and valuable in what they do. How do we certify gifted children? What strategies do we approach when working with children with special abilities, gifted children? Gifted children are driven by a special curiosity, they are eager to understand how the whole universe works, able to imagine improvements or reforms, to produce useful social values. Working with gifted children requires special teacher training, actions, strategic methodologies according to the "self" of each so that they in educational activities to manifest and develop their talent in time and on time.

Cuvinte-cheie
elevi dotaţi, strategii didactice, plan, calitate, proces educaţional, profesor,

gifted students, teaching strategies, plan, Quality, educational process, teacher