Articolul precedent |
Articolul urmator |
360 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-04 01:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14.02 (17) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2533) |
SM ISO690:2012 VÎȘCU, Irina. Aspecte ale învățării active. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 184-187. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
|||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 378.14.02 | |||||
Pag. 184-187 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articolul prezentat mai jos sunt expuse unele aspect ale procesului de învățare activă a studenților într-o instituție de învățământ superior. Sunt identificate caracteristicilor conținutului subiectelor tehnice generale, principalele forme de învățare activă: prelegerile sub formă de discuții și exercițiile practice. |
|||||
Cuvinte-cheie învăţare activă, formare interactivă, sarcini creative educative, active learning, interactive training, creative educational tasks |
|||||
|