Articolul precedent |
Articolul urmator |
553 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-22 15:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
SM ISO690:2012 AXENTII, Ioana Aurelia. Învățarea constructivistă în contextul filosofiei contemporane. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 79-84. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 79-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesele care au loc în societate într-o permanentă schimbare de anvergură locală și planetară impun insistent și cu pregnanță actorilor educaționali să cerceteze și organizeze un proces de învățământ schimbat prin prisma filosofiei contemporane. Relaţia dintre filosofie şi pedagogie nu a încetat nicicând să existe, ele aflându-se mereu într-un raport complex de potențare reciprocă, iar în abordarea multor probleme se află într-o strânsă legătură cu mentalitatea oamenilor dintr-o anumită epocă cu privire la politica educațională și culturală. În acest sens este binevenită paradigma constructivistă a învățării, prin fundamentarea unei teorii conform căreia fiecare individ, reflectând asupra experienţelor pe care le are, construieşte propria concepţie despre lume. Învăţarea constructivistă se bazează pe investigarea directă a realităţii de către elev şi producerea noilor cunoştinţe prin efort propriu etc., astfel elevul având libertatea de a- şi construi propria lume. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare constructivistă, realitate, aplicare, cunoaştere, constructivist learning, reality, application, knowledge |
||||||
|