Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
456 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-13 10:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:51:37.03 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
Математика (1639) |
SM ISO690:2012 GHEORGHIŢĂ, Margareta. Premise psihopedagogice în valorificarea aptitudinii matematice pentru obţinerea performanţei şcolar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 89-93. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277397 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277397 | ||||||
CZU: 37.015.3:51:37.03 | ||||||
Pag. 89-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cerinţele didactice necesare în obţinerea succesului şcolar acceptă performanţele şcolare ca exprimare a produsului obţinut pe baza unui comportament aşteptat. Performanţa şcolară la şcolarii mici reprezintă un anume conţinut memorat, înţeles, aplicat, analizat, sintetizat sau evaluat. Relaţia dintre aptitudini şi capacităţi constituie o problemă fundamentală în definirea aptitudinilor. Aptitudinea matematică este un bun valoros pe piaţa internaţională. Ea trebuie depistată, stimu-lată şi promovată. |
||||||
Cuvinte-cheie performanţă, aptitudine matematică, capacitate, factori ereditari, factori de mediu, performance, mathematical aptitude, Capacity, hereditary factors, environmental factors |
||||||
|