Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-24 16:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.7:65.012 (1) |
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (673) |
Управление предприятиями, организация производства, торговли и транспорта (1958) |
![]() TUTUNARU, Viorica; CEPRAGA, Lucia. Eficientizarea procesului de comunicare în mediul de afaceri. In: Interuniversitaria. Ediția 16, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, 2020, pp. 323-328. ISBN 978-9975-50-248-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 16, 2020 |
|||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 316.7:65.012 | |||||
Pag. 323-328 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Communication plays a key-role in our life, moreover in business. Effective communication allows information to be understood more accurately and helps managers and workers to perform basic functions in organizations. Barriers of commu-nication are quickly overcame by adopting a right approach to situations. The success of the companies rely on emotional intelligence of comunication. |
|||||
Cuvinte-cheie effective communication, organization, company, management, barriers of communication |
|||||
|