Articolul precedent |
Articolul urmator |
499 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 12:45 |
SM ISO690:2012 ROȘCA-CEBAN, Daniela, ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Aportul cadrelor didactice universitare la dezvoltarea imaginației creative a studenților. Profilul artistico-plastic. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, 10 noiembrie 2017, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2017, Vol.31, pp. 95-101. ISBN 978-606-685-555-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere Vol.31, 2017 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere" Iași, România, Romania, 10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 95-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The aim of the research is developing of the CISA in course FAD. Skills will allow creative explanation and understanding of artistic principles given in the course and getting creative quality product. The research issue is poverty of creative process, mechanical combining and intuitive reproduction of student artists experience, and insufficient creative imagination in the creative process. |
||||||
Cuvinte-cheie Creative imagination of students artists(CISA), methodology of creative imagination development, Fundamentals of Decorative Arts (FAD), professors, creative potential, creative product |
||||||
|