Procesul de învățare prin cultivarea atitudinii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
472 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-08 10:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.1.032 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2007)
SM ISO690:2012
MELNIC, Natalia, BUGA, Oleg. Procesul de învățare prin cultivarea atitudinii. In: Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective, 26-27 iunie 2019, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipogr. „Indigou Color”, 2020, Ediția 4, pp. 491-494. ISBN 978-9975-3382-6-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective
Ediția 4, 2020
Conferința "Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective"
Bălți, Moldova, 26-27 iunie 2019

Procesul de învățare prin cultivarea atitudinii

CZU: 373.1.032

Pag. 491-494

Melnic Natalia1, Buga Oleg2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2020


Rezumat

The concept of learning attitude designate all the internal factors of student's personality that lead, guide, organize and support learning efforts. These internal factors are the reasons, that is, those mental causes - images, judgments, ideas - that appear as a result of reflecting in the school consciousness the objects, situations and demands of the environment and which relate to his needs, causing certain emotional tensions.

Cuvinte-cheie
attitude, learning, education, values, work, motivation