Articolul precedent |
Articolul urmator |
472 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-08 10:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.1.032 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2007) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia, BUGA, Oleg. Procesul de învățare prin cultivarea atitudinii. In: Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective, 26-27 iunie 2019, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipogr. „Indigou Color”, 2020, Ediția 4, pp. 491-494. ISBN 978-9975-3382-6-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective Ediția 4, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective" Bălți, Moldova, 26-27 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.1.032 | ||||||
Pag. 491-494 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The concept of learning attitude designate all the internal factors of student's personality that lead, guide, organize and support learning efforts. These internal factors are the reasons, that is, those mental causes - images, judgments, ideas - that appear as a result of reflecting in the school consciousness the objects, situations and demands of the environment and which relate to his needs, causing certain emotional tensions. |
||||||
Cuvinte-cheie attitude, learning, education, values, work, motivation |
||||||
|