Articolul precedent |
Articolul urmator |
646 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 20:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:57+373 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3895) |
Биологические науки в целом (3590) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2011) |
SM ISO690:2012 PLACINTA, Daniela. Metodologia proiectelor STE(A)M în cadrul orelor de biologie în învățământul general. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 407-411. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
|||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015:57+373 | |||||||
Pag. 407-411 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Procesul de învățare în perioada actuală, reconfigurează parțial sau în unele cazuri total, traseul metodologic al demersului didactic. Una din condițiile care solicită această schimbare, reprezintă conceptul proiectelor STE(A)M inclus în Curriculum, ediția 2019. La disciplina Biologie, activitățile de învățare sunt completate cu un anumit număr de proiecte STE(A)M. Astfel, cadrul didactic valorifică competența profesională prin adaptarea anumitor metode, care ajută la realizarea proiectelor în acest context. Îmbinarea mai multor tipuri de metode, motivează elevii să se implice activ în procesul de predare, învățate și evaluare. |
|||||||
Cuvinte-cheie metodologie, metodă, STE(A)M, observarea, experimentul, lucrare practică, proiect, modelare, methodology, Method, stem, STEAM, observation, experiment, practical work, project, modeling |
|||||||
|