Articolul precedent |
Articolul urmator |
638 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 20:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (915) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela, GASNAŞ, Ala, IVANOVA, Lilia. Analiza opiniei studenților vis-a-vis de instruirea la distanță în condițiile pandemiei COVID-19. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 285-292. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
|||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015 | |||||||
Pag. 285-292 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Pandemia COVID-19 a influențat semnificativ sistemul educațional, care a fost nevoit să se adapteze urgent la situația de criză. Astfel, a apărut necesitatea de a trece la învățământul în regim online. Sondajul efectuat a fost proiectat în scopul elucidării problemelor ce au apărut în procesul de învățare la distanță și al determinării celor mai importante aspecte pozitive sau negative ale acestui mod de învățare. |
|||||||
Cuvinte-cheie învățare la distanță, Educație Online, instrumente de învățare online, proces de învăţare, distance learning, online education, online learning tools, learning process |
|||||||
|