Analiza opiniei studenților vis-a-vis de instruirea la distanță în condițiile pandemiei COVID-19
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
638 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 20:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (915)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885)
SM ISO690:2012
GLOBA, Angela, GASNAŞ, Ala, IVANOVA, Lilia. Analiza opiniei studenților vis-a-vis de instruirea la distanță în condițiile pandemiei COVID-19. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 285-292. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Analiza opiniei studenților vis-a-vis de instruirea la distanță în condițiile pandemiei COVID-19

CZU: 37.015

Pag. 285-292

Globa Angela1, Gasnaş Ala1, Ivanova Lilia2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „George Călinescu”, Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2020


Rezumat

Pandemia COVID-19 a influențat semnificativ sistemul educațional, care a fost nevoit să se adapteze urgent la situația de criză. Astfel, a apărut necesitatea de a trece la învățământul în regim online. Sondajul efectuat a fost proiectat în scopul elucidării problemelor ce au apărut în procesul de învățare la distanță și al determinării celor mai importante aspecte pozitive sau negative ale acestui mod de învățare.

The COVID–19 pandemic significantly influenced the educational system, which had to adapt urgently to the crisis situation. Thus, arose the need to move to online education. The survey was developed in order to elucidate the problems that have emerged online learning and to certify the most important positive or negative aspects of this way of learning.

Cuvinte-cheie
învățare la distanță, Educație Online, instrumente de învățare online, proces de învăţare,

distance learning, online education, online learning tools, learning process