Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
749 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 11:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:001.8/)1+54 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3845) |
Наука и знание в целом. Науковедение. Организация умственного труда (1373) |
Химия. Кристаллография. Минералогия (1997) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Sergiu, COROPCEANU, Eduard. Metodologia de instruire prin cercetare la chimie în context interdisciplinar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 14-22. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.14-22 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.14-22 | |||||||
CZU: 37.015:001.8/)1+54 | |||||||
Pag. 14-22 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Metodologia didactică contemporană este marcată de o serie de procese generatoare de noi contexte educaționale, probleme și soluții funcționale. Una dintre tendințele majore este sporirea gradului de intercalare interdisciplinară pentru a asigura posibilitatea soluționării unor probleme complexe. Resursa umană este unul dintre factorii esențiali în promovarea acestor schimbări, care trebuie formată profesional pentru a putea răspunde acestei provocări ce evoluează într-o dinamică destul de intensă. Este propus un model pedagogic bazat pe metodologia de formare inițială a competențelor profesionale la studenții specialităților de chimie în context interdisciplinar. Modelul este funcțional și eficient datorită faptului că permite o abordare integrată și multilaterală a unor fenomene complexe. Metodele utilizate, utilajul necesar, precum și deschiderea spre utilizarea practică a rezultatelor înscrie această metodologie în concepția STEM. |
|||||||
Cuvinte-cheie instruire prin cercetare, integrare, interdisciplinaritate, competenţă profesională, metodologie, training through research, integration, interdisciplinarity, professional competence, methodology |
|||||||
|