Aplicarea învăţării prin cooperare la lecţiile de geografie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
420 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 19:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:91 (22)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1201)
География. Географические исследования земли и отдельных стран. Путешествия. Региональная география (430)
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila, JECHIU, Elena. Aplicarea învăţării prin cooperare la lecţiile de geografie. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 133-138. ISBN 978-9975-48-178-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății"
Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020

Aplicarea învăţării prin cooperare la lecţiile de geografie

CZU: 37.02:91

Pag. 133-138

Franţuzan Ludmila1, Jechiu Elena2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2020


Rezumat

Cooperative learning is a form of collaborative learning in which students work in groups to achieve common goals, each of which contributes to this in individual ways. The article presents concrete learning sequences with the application of cooperative learning techniques to geography lessons. At the same time, the advantages and disadvantages of cooperative learning in the educational process.