Articolul precedent |
Articolul urmator |
420 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 19:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:91 (22) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1201) |
География. Географические исследования земли и отдельных стран. Путешествия. Региональная география (430) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila, JECHIU, Elena. Aplicarea învăţării prin cooperare la lecţiile de geografie. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 133-138. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | ||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:91 | ||||||
Pag. 133-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cooperative learning is a form of collaborative learning in which students work in groups to achieve common goals, each of which contributes to this in individual ways. The article presents concrete learning sequences with the application of cooperative learning techniques to geography lessons. At the same time, the advantages and disadvantages of cooperative learning in the educational process. |
||||||
|