Competența de a învăța să înveți – concept ce sprijină devenirea personalității depline
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
586 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 11:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (476)
Организация обучения (523)
SM ISO690:2012
OREHOVSCHI, Sergiu. Competența de a învăța să înveți – concept ce sprijină devenirea personalității depline. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 1(44), pp. 81-94. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(44) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Competența de a învăța să înveți – concept ce sprijină devenirea personalității depline

Competența de a învăța să înveți – concept ce sprijină devenirea personalității depline

CZU: 37.091

Pag. 81-94

Orehovschi Sergiu
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2020


Rezumat

Articolul pune în evidență noțiunea de „competență”, pentru a o relaționa cu sistemul educațional autohton. În mod special, interesul autorului se concentrează pe competența de a învăța să înveți, ca pe una din căile principale ce formează personalitatea adolescenților și tinerilor.

The article highlights the notion of competence, in order to relate it with the local educational system. In particular, the author's interest focuses on the competence of learning to learn, as one of the main pathways that form the personality of adolescents and young people.

Cuvinte-cheie
educația centrată pe elev, formarea personalităţii, definirea competenței, Competenţa de a învăţa să înveţi,

student-centered education, personality formation, definition of competence, competence of learning to learn