Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
692 75 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 18:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.947.5:371.12 (1) |
Психология (3368) |
Воспитание. Обучение. Образование (14269) |
SM ISO690:2012 TARNOVSCHI, Ana. Caracteristici psihologice ale motivaţiei cadrelor didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 123-128. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967134 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967134 | ||||||
CZU: 159.947.5:371.12 | ||||||
Pag. 123-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea dată prezintă sinteze teoretice şi practice privind relevarea motivaţiei şi a intereselor ca dominante prin-cipale ale procesului educaţional. Astfel, observăm că relaţia dintre motivaţie şi interesele personalităţii în procesul edu-caţional formează un tot coerent, profesorul fiind acel agent al schimbării, pregătindu-şi elevii în această perspectivă care se constituie, tot mai mult, într-o dimensiune a omului contemporan. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, învăţător, motivaţie, interese, elevi, dominante motivaţionale, performanţă, personalitate, sistem educaţional, education, teacher, motivation, interests, students, dominant motivational, performance, personality, education system |
||||||
|