Învățarea individuală a studenților în cadrul cursurilor și seminarelor academice: concept și metodologie
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
682 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 21:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.111 (18)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2563)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Învățarea individuală a studenților în cadrul cursurilor și seminarelor academice: concept și metodologie. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 7-14. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3966925
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Învățarea individuală a studenților în cadrul cursurilor și seminarelor academice: concept și metodologie

Individual learning of students in the framework academic courses and seminars: the concept and methodology

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3966925
CZU: 378.147.111

Pag. 7-14

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2020


Rezumat

În articol este abordată problema privind învățarea individuală a studenților în cadrul orelor academice. În acest sens se fundamentează conceptul învățării individuale în cadrul cursului și seminarului universitar, se realizează comparația noțiunilor „învățare autonomă”, „învățare autoreglată”, „învățare autodirijată”, „învățare individuală” și se face o distincție între învățarea individuală în cadrul orelor academice și în afara orelor academice. Sunt propuse și unele tehnici/ procedee de realizare a învățării individuale a studenților în cadrul cursului și seminarului academic.

This article addresses the issue of individual learning of students in academic classes. In this sense, the concept of individual learning at the university course and seminar is substantialed, the notions of “autonomous learning”, “self-regulated learning”, “self-directed learning”, “individual learning” are compared and a distinction is made between individual learning in academic classes and outside the academic hours. Some techniques / procedures for achieving the individual learning of students in the academic course and the seminar are also proposed.

Cuvinte-cheie
invăţare individuală, învăţare autoreglată, învăţare autonomă, învăţare autodirijată, învățare de sine stătătoare, curs universitar, seminar universitar, produse ale învățării individuale,

individual learning, self-directed learning, autonomous learning, self-directed learning, independent learning, university course, university seminar, individual learning products