Învățarea prin proiecte în cadrul disciplinei dezvoltarea personală
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
677 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 13:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:37.03 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2011)
SM ISO690:2012
GLOBU, Nelea. Învățarea prin proiecte în cadrul disciplinei dezvoltarea personală. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 2(10), pp. 111-115. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Învățarea prin proiecte în cadrul disciplinei dezvoltarea personală

Learinng through projects in the discipline personal development

CZU: 373.2:37.03

Pag. 111-115

Globu Nelea
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2020


Rezumat

Learning through projects the possibility to approach the interdisciplinary and transdisciplinary curricular contents, in real and relevant contexts, a requirement of postmodernization in education. The questions or problems which need to be solved in the project, involve students in the learning of contents and the developement of abilities through an extended process, often out of school, offering the possibility to establish collaborating relation with the community members to search for material resources or support from the specialists, experts, economical aqgents etc. In this way learning through projects contributes to the developments of the community collaborative relationships.

Învățarea prin proiecte oferă posibilitatea abordării conținuturilor curriculare interdisciplinare și transdisciplinare, în contexte reale și relevante, o cerință de postmodernizare în educație. Întrebările sau problemele care trebuie rezolvate în proiect implică elevii în învățarea conținutului și dezvoltarea abilităților printr-un proces extins, de multe ori în afara școlii, oferind posibilitatea de a stabili o relație de colaborare cu membrii comunității pentru a căuta material resurse sau sprijin din partea specialiștilor, experților, agenților economici etc. În acest fel, învățarea prin proiecte contribuie la dezvoltarea relațiilor de colaborare a comunității.

Cuvinte-cheie
Learinng through projects in the discipline personal development,

învăţare, proiect, colaborare, discipline școlare, comunitate, dezvoltare personală