Paradigmele învăţământului universitar în era post-coronavirus
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
812 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-06 14:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (629)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2533)
SM ISO690:2012
GUŞTIUC, Andrei, GUȘTIUC, Ludmila. Paradigmele învăţământului universitar în era post-coronavirus. In: Administrarea Publică, 2020, nr. 2(106), pp. 58-63. ISSN 1813-8489. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3874855
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 2(106) / 2020 / ISSN 1813-8489

Paradigmele învăţământului universitar în era post-coronavirus

The paradigms of university education in the post-coronavirus era

Парадигмы университетского образования в эпоху пост-коронавируса

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3874855
CZU: 378.147

Pag. 58-63

Guştiuc Andrei1, Guștiuc Ludmila2
 
1 Academia de Administrare Publică, Republica Moldova,
2 Institutul de Cercetări Juridice, Politice și Sociologice
 
Disponibil în IBN: 20 iunie 2020


Rezumat

E-learning is one of the first consequences of the coronavirus pandemic, with immediate application in practice. We are witnessing the reconfiguration of the personal training paradigm, which implies that each teacher will become an online moderator of the training processes. The classical (face-to-face) form of teaching will fall into disuse. As a result, online learning platforms will experience a breakthrough, being required by the academic environment. Therefore, common standards for online training will be developed, with universal application by all educational institutions.

E-learning-ul este una din primele consecinţe ale pandemiei coronavirus, cu aplicare imediată în practică. Suntem martorii reconfigurării paradigmei formării personale, care presupune faptul că, fiecare cadru didactic va deveni un moderator on-line al proceselor de instruire. Forma de predare clasică (face-to-face) va cădea în desuetudine. În consecinţă, platformele de studii online vor cunoaşte o dezvoltare vertiginoasă, fiind solicitate de mediul academic. Prin urmare, urmează a fi elaborate standarde comune de instruire online, cu aplicare universală de către toate instituţiile de învăţământ.

Cuvinte-cheie
Coronavirus, e-learning, online education. face-to-face, University Education,

coronavirus, e-learning, învăţământ online, face-to-face, învăţământ universitar