Assessment of personal activity self-organization in the institutions of higher education
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
641 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-28 15:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.66:37.07:005.9 (1)
Социальная психология (960)
Административные проблемы учебных заведений (197)
Области управления (316)
SM ISO690:2012
STOYANOVA, Inga. Assessment of personal activity self-organization in the institutions of higher education. In: EcoSoEn, 2020, nr. 1-2, pp. 187-197. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1-2 / 2020 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Assessment of personal activity self-organization in the institutions of higher education

Evaluarea autoorganizării activității personale în cadrul instituțiilor de învățământ superior

CZU: 316.66:37.07:005.9

Pag. 187-197

Stoyanova Inga
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 iunie 2020


Rezumat

The importance of efficient use of time is indisputable. Its unique, unrepeatable, and limited character imposes the need for the subjects involved in the educational process in higher education to appreciate and organize it correctly and beneficially. The productive and successful development of educational and daily activities depends largely on the high ability of personal organization and the use of self-management techniques.

Importanța utilizării eficiente a timpului este incontestabilă. Caracterul său unic, irepetabil și limitat impune necesitatea față de subiecții implicați în procesul educațional din învățământ superior de a-l aprecia și a-l organiza corect și avantajos. Desfășurarea productivă și cu succes a activităților educaționale și cotidiene depinde în mare măsură de capacitățile înalte de organizare personală și utilizarea tehnicilor de gestionare a timpului propriu.

Cuvinte-cheie
time, time management, higher education institution, efficiency, self-organization,

timpul, managementul timpului, instituții de învățământ superior, eficienţă, autoorganizare