Beneficiile Programului de marketing social Slabeşte sănătos prin mediul online
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
639 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 15:28
SM ISO690:2012
TOMAŞ, Galina, EŢCO, Constantin, GOMA, Ludmila. Beneficiile Programului de marketing social Slabeşte sănătos prin mediul online. In: Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină , 2013, nr. 3(48), pp. 142-144. ISSN 1729-8687.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină
Numărul 3(48) / 2013 / ISSN 1729-8687 /ISSNe 2587-3873

Beneficiile Programului de marketing social Slabeşte sănătos prin mediul online

The benefits of social marketing program „Slăbeşte sănătos” in the online environment


Pag. 142-144

Tomaş Galina, Eţco Constantin, Goma Ludmila
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2020


Rezumat

Social marketing is based on the principle that efforts of promoting social causes need to respond to the needs, preferences and lifestyles of consumers. Basic component of social marketing program represents the organizations response to the needs and desires of consumers. In given article describes the impact of the program on organizational communication in the online environment. The effectiveness of the Program „Slăbeşte sănătos” organized by SRL „Unica Shaping club” is analyzed by Online Magazine „Unica.md” in February 2013 – October 2013 on the target audience.

Cuvinte-cheie
social marketing, marketing planning, online marketing.