Dimensiuni ale mediului educațional școlar în contextul curriculumului dezvoltat
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
851 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 12:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091 (72)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2007)
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila, HÎNCU, Ionela. Dimensiuni ale mediului educațional școlar în contextul curriculumului dezvoltat. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 1(65), pp. 21-29. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3716136
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(65) / 2020 / ISSN 1811-5470

Dimensiuni ale mediului educațional școlar în contextul curriculumului dezvoltat

Dimensions of school educational environment in the context of developed curriculum

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3716136
CZU: 373.091

Pag. 21-29

Franţuzan Ludmila, Hîncu Ionela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2020


Rezumat

The school educational environment represents totality the factors, conditions that determine realization of the educational process and influence the formation / development of the student’s personality. The school educational environment can be approached through the following dimensions: Management of student classes, Relational climate, Physical space. The analysis of the influence of the school environment on the efficiency of the educational process has shown significant results. In conclusion, we emphasize that the school education environment in the context of curriculum implementation, partially corresponds to the new trends of modernization.

Mediul educațional școlar reprezintă totalitatea factorilor, condițiilor ce determină realizarea procesului de învățământ și influențează formarea/dezvoltarea personalității elevului. Mediul educațional școlar poate fi abordat prin intermediul următoarelor dimensiuni: managementul clasei de elevi, climatul relațional, spațiu lfizic. Analiza influenței mediului școlar asupra eficienței procesului de învățământ dovedește rezultate semnificative. În concluzie, subliniem că mediul educațional școlar în contextul implementării curriculumului corespunde parțial noilor tendințe de modernizare.

Cuvinte-cheie
education environment, student classroom management, effective learning, learning environment, relational climate, physical space, developed curriculum.,

mediu educațional școlar, managementul clasei de elevi, învăţare eficientă, mediu de învățare, climatul relațional, spaţiu fizic, curriculum dezvoltat.