Multiple Intelligences to Support Task Based Language Learning in EFL
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
581 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-12 15:43
SM ISO690:2012
MUNTEAN, Ana. Multiple Intelligences to Support Task Based Language Learning in EFL. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, 4 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Tipografia "Indigou Color", 2016, Ediţia 5, pp. 80-89. ISBN 978-9975-3145-8-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări actuale în cercetarea doctorală
Ediţia 5, 2016
Colocviul "Orientări actuale în cercetarea doctorală"
Bălți, Moldova, 4 decembrie 2015

Multiple Intelligences to Support Task Based Language Learning in EFL


Pag. 80-89

Muntean Ana
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2020


Rezumat

Profesorii de limbi străine sînt preocupaţi de ineficinţa actului de predare atîta timp cît studenţii nu vorbesc limba fluent şi fără greşeli. Aceasta îi face sa caute noi metode şi abordări, studiind experienţa savanţilor si practicienilor în domeniu. Articolul în cauză descrie caracteristicile învățării bazate pe sarcini atunci cînd acestea sînt susținute de teoria inteligențelor multiple elaborată de Howard Gardner.

Cuvinte-cheie
invăţare bazată pe sarcini, inteligențe multiple, metoda comunicativă, scopul învăţării