Articolul precedent |
Articolul urmator |
581 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-12 15:43 |
SM ISO690:2012 MUNTEAN, Ana. Multiple Intelligences to Support Task Based Language Learning in EFL. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, 4 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Tipografia "Indigou Color", 2016, Ediţia 5, pp. 80-89. ISBN 978-9975-3145-8-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări actuale în cercetarea doctorală Ediţia 5, 2016 |
||||||
Colocviul "Orientări actuale în cercetarea doctorală" Bălți, Moldova, 4 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 80-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profesorii de limbi străine sînt preocupaţi de ineficinţa actului de predare atîta timp cît studenţii nu vorbesc limba fluent şi fără greşeli. Aceasta îi face sa caute noi metode şi abordări, studiind experienţa savanţilor si practicienilor în domeniu. Articolul în cauză descrie caracteristicile învățării bazate pe sarcini atunci cînd acestea sînt susținute de teoria inteligențelor multiple elaborată de Howard Gardner. |
||||||
Cuvinte-cheie invăţare bazată pe sarcini, inteligențe multiple, metoda comunicativă, scopul învăţării |
||||||
|