O nouă valorificare a vinului moldovenesc prin înţelegerea factorilor care influenţează preferinţele şi alegerea consumatorului contemporan
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
511 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 23:22
SM ISO690:2012
DARII, Tatiana. O nouă valorificare a vinului moldovenesc prin înţelegerea factorilor care influenţează preferinţele şi alegerea consumatorului contemporan. In: Economie: Lucrări ştiinţifice, 27 septembrie 2012, Chişinău. Chişinău: 2012, Vol.31, pp. 360-365. ISBN 978-9975-64-235-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie
Vol.31, 2012
Conferința "Tendinţe moderne de dezvoltare economică şi financiară a spaţiului rural"
Chişinău, Moldova, 27 septembrie 2012

O nouă valorificare a vinului moldovenesc prin înţelegerea factorilor care influenţează preferinţele şi alegerea consumatorului contemporan


Pag. 360-365

Darii Tatiana
 
Institutul Ştiinţifico-Practic de Horticultură şi Tehnologii Alimentare
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2020


Rezumat

This scientific study is dedicated to the analysis of visitor’s behavior and preferences, while visiting the unique celebration – The Moldovan “National Wine Day”. The study has the results of a research project performed in evalution of visitor’s satisfaction on the local wines tasting experience. The author attempt to answer the challenges of Moldovan wine tourism, while the wine still comes to be a source of wealth, innovation and culture.

Cuvinte-cheie
wine, wine tourism, Management tools, marketing, visitor perception