Articolul precedent |
Articolul urmator |
587 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-29 21:17 |
SM ISO690:2012 ŞTEFÎRŢA, Adelina, MALÎI, Anatolii. Rolul managerului institutiei de învatamînt asupra formarii atitudinii fata de institutie. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 398-400. ISBN 978-9975-108-27-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 7, 2016 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 398-400 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin management înţelegem arta de a conduce. „A conduce” reprezintă un termen generic pentru desemnarea diferitelor stiluri de a conduce. El poate însemna „a conduce”, „a ordona”, „a coordona”, „a anima”. Unii autori susţin că cel mai important aspect, în ceea ce priveşte managementul, rămâne ideea de: a fi responsabil de realizarea în comun a obiectivelor unei organizaţii. Adică, managementul reprezintă o meserie, o activitate, o practică ce presupune un ansamblu de tehnici, de priceperi şi un sistem de relaţii; nefiind doar un proces abstract, sau doar o teorie. |
||||||
Cuvinte-cheie manager, instituție, atitudini, formare, manager, institution, atitudes, formation |
||||||
|