Implementarea tehnologiilor digitale în educație: experiențe naționale și internaționale
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1499 90
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-01 09:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37:004 (18)
Воспитание. Обучение. Образование (14324)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184)
SM ISO690:2012
PISĂU, Aurelia, ACHIRI, Ion. Implementarea tehnologiilor digitale în educație: experiențe naționale și internaționale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 42-51. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.42-51
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Implementarea tehnologiilor digitale în educație: experiențe naționale și internaționale

Implementation of digital technologies in education: national and international experiences

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.42-51
CZU: 37:004

Pag. 42-51

Pisău Aurelia, Achiri Ion
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 7 aprilie 2020


Rezumat

În articol este abordată problema implementării tehnologiilor digitale în educație. Sunt prezentate experiențele și bunele practici de implementare a unor platforme educaționale în procesul de predare a obiectelor, inclusiv a matematicii, în diverse țări,. Sunt evidențiate avantajele și dezavantajele utilizării diverselor tehnologii digitale în educație. Se constată că dezvoltarea competențelor digitale a cadrelor didactice și elevilor reprezintă o problemă pentru Republica Moldova, care necesită soluționare.

The article addresses the issue of the implementation of digital technologies in education. The experiences and good practices of implementing educational platforms in the educational process from different countries, including mathematics, are presenting. The advantages and disadvantages of using various digital technologies in education are highlighting. We ascertain that the development of digital skills of teachers and studentsis a problem for the Republic of Moldova, which need stosolve it. Keywords: digital technologies, educational platforms, implementation, national and international experiences, teachers, students, skills, quality.

Cuvinte-cheie
tehnologii digitale, platforme educaționale, implementare, experiențe naționale și internaționale, cadre didactice, elevi, competențe, calitate,

digital technologies, educational platforms, Implementation, national and international experiences, teachers, students, skills, Quality