Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1499 90 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 09:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:004 (18) |
Воспитание. Обучение. Образование (14324) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184) |
SM ISO690:2012 PISĂU, Aurelia, ACHIRI, Ion. Implementarea tehnologiilor digitale în educație: experiențe naționale și internaționale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 42-51. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.42-51 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.42-51 | ||||||
CZU: 37:004 | ||||||
Pag. 42-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema implementării tehnologiilor digitale în educație. Sunt prezentate experiențele și bunele practici de implementare a unor platforme educaționale în procesul de predare a obiectelor, inclusiv a matematicii, în diverse țări,. Sunt evidențiate avantajele și dezavantajele utilizării diverselor tehnologii digitale în educație. Se constată că dezvoltarea competențelor digitale a cadrelor didactice și elevilor reprezintă o problemă pentru Republica Moldova, care necesită soluționare. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii digitale, platforme educaționale, implementare, experiențe naționale și internaționale, cadre didactice, elevi, competențe, calitate, digital technologies, educational platforms, Implementation, national and international experiences, teachers, students, skills, Quality |
||||||
|