Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
771 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 13:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.018.262 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14217) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Formarea culturii practicilor parentale pozitive – componentă esențială a educației pentru familie în contextul pedagogiei postmoderne. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 7-12. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.7-12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.7-12 | ||||||
CZU: 372.018.262 | ||||||
Pag. 7-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul conține o mică incursiune esențializată în condițiile și specificul formării culturii practicilor parentale pozitive, abordată ca o componentă a educației pentru familie. Formarea culturii practicilor parentale pozitive a fost realizată prin intermediul parteneriatului școală – familie – comunitate. Autorul propune Modelul pedagogic centrat pe educația de calitate a elevilor și părinților; postulatele educației de calitate a elevilor și părinților; expune competențele parentale necesare formării culturii practicilor parentale pozitive; formulează unele strategii și modalități/forme de valorificare a parteneriatului educațional, axat pe educația de calitate a elevilor și părinților. |
||||||
Cuvinte-cheie abilități și competențe parentale, educație pentru familie, practici parentale pozitive, cultura practicilor parentale pozitive, pedagogia postmodernă, parental skills and competences, family education, positive parenting practices, culture of positive parenting practices, postmodern pedagogy |
||||||
|