Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "marketing"
Traseele vitivinicole ca instrumente de dezvoltare regională în Moldova |
Darii Tatiana1, Sverdlic Valentin2 |
Economie. |
Vol. 25 (2). 2010. Chişinău. ISBN 978-9975-64-194-4. |
Disponibil online 3 October, 2019. Descarcări-8. Vizualizări-600 |
Experienţa vinăriilor în activităţi de turism vitivinicol şi servicii în Moldova |
Darii Tatiana1, Sverdlic Valentin2 |
Economie. |
Vol. 25 (2). 2010. Chişinău. ISBN 978-9975-64-194-4. |
Disponibil online 2 October, 2019. Descarcări-28. Vizualizări-633 |
Elaborarea politicii de marcă în cadrul întreprinderii |
Dombrovschi Ina |
Economie. |
Vol. 25 (2). 2010. Chişinău. ISBN 978-9975-64-194-4. |
Disponibil online 2 October, 2019. Descarcări-31. Vizualizări-683 |
1-3 of 3