IBN
Закрыть

Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "marketing"
Traseele vitivinicole ca instrumente de dezvoltare regională în Moldova
Darii Tatiana1, Sverdlic Valentin2
Economie.
Vol. 25 (2). 2010. Chişinău. ISBN 978-9975-64-194-4.
Disponibil online 3 October, 2019. Descarcări-8. Vizualizări-600
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Experienţa vinăriilor în activităţi de turism vitivinicol şi servicii în Moldova
Darii Tatiana1, Sverdlic Valentin2
Economie.
Vol. 25 (2). 2010. Chişinău. ISBN 978-9975-64-194-4.
Disponibil online 2 October, 2019. Descarcări-28. Vizualizări-633
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elaborarea politicii de marcă în cadrul întreprinderii
Dombrovschi Ina
Economie.
Vol. 25 (2). 2010. Chişinău. ISBN 978-9975-64-194-4.
Disponibil online 2 October, 2019. Descarcări-31. Vizualizări-683
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-3 of 3