IBN
Закрыть

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "dance"
Aspecte metodice ale stilului dansului (H)ostropăț în repertoriul formațiilor din Republica Moldova
Talpă Svetlana
Arta
Nr. 2(AAV) / 2022 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-314
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valorificarea dansului hora în spaţiul românesc
Talpă Svetlana
Arta
Nr. 2(AAV) / 2019 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136
Disponibil online 23 January, 2020. Descarcări-15. Vizualizări-652
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Importanța notării dansului pe hârtie ca metodă particulară de predare-învățare-evaluare a disciplinelor de dans
Talpă Svetlana
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0.
Disponibil online 7 February, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-168
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The importance of extracurricular dance activities in the development of the school student personality
Talpă Svetlana, Alexandrov Doina
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-46-617-2.
Disponibil online 21 October, 2022. Descarcări-6. Vizualizări-301
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dansul popular scenic versus dansul de caracter
Talpă Svetlana
Studii Culturale
Ediția 3, Vol.3. 2021. Chişinău. ISBN 978–9975–84–166–5.
Disponibil online 11 November, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-216
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5