IBN
Закрыть

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-10(27) pentru indicele czu "376.1.015.3"
Формирование взаимоотношений младших школьников в инклюзивном классе
CZU : 376.1.015.3:316.614
Гуцу Саида
Interuniversitaria
Ediția 14. 2019. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-234-4..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Менеджмент инклюзивного образования учащихся с отклоняющимся поведением
CZU : 376.1.015.3:316.614
Илинчук Ольга
Interuniversitaria
Ediția 12. 2017. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-197-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Развитие коммуникативной компетентности детей с особыми образовательными потребностями в инклюзивном классе
CZU : 376.1.015.3:316.614
Волошенко Александра
Interuniversitaria
Ediția 10. 2015. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-143-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificul consilierii psihologice a preșcolarilor cu cerințe educative speciale
CZU : 376.1.015.3
Luchianiuc Tatiana, Secrieru (Samson) Luminiţa
Interuniversitaria
Ediția 13. 2018. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-212-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mâna - al doilea organ al vorbirii
CZU : 376.1.015.3
Pelivan Ala
Kreatikon. Creativitate. Formare. Performanță
Ediția a 14-a . 2018. Iași . ISBN 978-9975-56-579-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Consilierea psihosocială a persoanelor cu dizabilități în procesul de reabilitare complexă prin programe educaționale
CZU : 376.1.015.3:316.614
Glavan Aurelia
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Psihopedagogie şi Management Educaţional
Vol. 5. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-267-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Demersul psihopedagogic special asupra grupului școlar incluziv
CZU : 376.1.015.3:316.614
Lapoşina Emilia, Frunze Olesea
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiMaterialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”
Seria 21, Vol.1. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3370-2-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul computerului în acordarea serviciilor de sprijin elevilor cu CES
CZU : 376.1.015.3:316.614
Rotaru Maria
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiMaterialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”
Seria 21, Vol.1. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3370-2-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modele de consiliere psihologică a părinților copiilor cu dizabilități
CZU : 376.1.015.3:316.614
Ciobanu Adriana
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiMaterialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”
Seria 21, Vol.1. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3370-2-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Инклюзивное образование детей с особыми образовательными потребностями: проблемы и перспективы
CZU : 376.1.015.3+159.922.7
Грекова  Наталия, Кулик Охана
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 1-2 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asistenţa psihologică a copiilor cu dizabilităţi din sistemul educaţional
CZU : 376.1.015.3
Cucer Angela
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 2 / 2013 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dificultăți de adaptare și integrare școlară a copiilor cu dizabilități în medii comune de învățare
CZU : 376.1.015.3:316.614
Curilov Svetlana, Lapoşina Emilia
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Individualizarea în procesul educaţonal: de la teorie la practică
CZU : 376.1.015.3
Solovei Rodica
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(47) / 2008 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Iniţiere în domeniul educaţiei incluzive
CZU : 376.1.015.3
Jalbă Tatiana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(46) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Accepţii conceptuale de contribuţie la cultura muncii în psihopedagogie
CZU : 376.1.015.3
Cerneavschi Viorica
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 3(37) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abilitarea elevilor cu deficienţe asociate prin intermediul terapiei ocupaționale
CZU : 376.1.015.3
Plămădeală Mariana, Ciubotaru Natalia
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 3(28) / 2014 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularitaţile integrarii şcolare a elevilor cu dizabilitaţi
CZU : 376.1.015.3
Josanu Cristina
Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti: Ştiinţe sociale, juridice și economice
SS, SJE. 2018. Chişinău, 2018. .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea abilităților de adaptare psihosocială a copiilor cu ceri nțe educaționale speciale în instituțiile școlare
CZU : 376.1.015.3
Bucun Nicolae, Toma Sergiu
Univers Pedagogic
Nr. 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
On-line platform for dissemination of the information on psychological assistance in the development of creativity of disabled persons
CZU : 376.1.015.3
Furdui Emilia
Univers Pedagogic
Nr. 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
File de istorie reflectate în documente şi realitate
CZU : 376.1.015.3(478)(091)
Cucer Angela
Univers Pedagogic
Nr. 3 / 2011 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 27