IBN
Закрыть

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-8(30) pentru indicele czu "371.14"
Asigurarea conexiunilor interdisciplinare în programele de formare continuă destinate profesorilor de fizică
CZU : 371.14
Bocancea Viorel
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei
Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-356-1..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Professional development of teachers through involvement in action research
CZU : 371.14
Barbăroș Claudia
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A pedagogist's professional development: world trends in postgraduate education of Ukraine
CZU : 371.14
Zhorova Iryna
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Influența stilului managerial asupra performanței cadrelor didactice
CZU : 371.14
Mandric Maria
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Științe umanistice. Științe sociale
SU, SS. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-38-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lesson observation for professional development purposes
CZU : 371.14
Negru Djulieta
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Непрерывная подготовка stem-специалиста: от дошкольника к студенту
CZU : 371.14
Хараджян Наталья
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-368-4..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Profesionalizarea cadrului didactic universitar – factor de cercetare în educație
CZU : 371.14
Silistraru Nicolae, Ciochină Marcela
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-368-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Personal development of middle school teachers (based on the model of "Nicolae Caranda" gymnasium school, Glogova, Gorj): the intervention program
CZU : 316.612+37.088+371.14+
Mogoșan Vergina
EcoSoEn
Nr. 3-4 / 2020 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul formării continue a profesorului de educație muzicală în activitatea de cercetare
CZU : 371.14
Hîncu Ionela
Educația în fața noilor provocări
Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-371-4..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea profesională continuă în contextul reformei curriculare din Republica Moldova
CZU : 371.14
Bocancea Viorel
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor DidacticeDidactica ştiințelor exacte
Vol. 1. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-305-9..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Competența evaluativă a cadrului didactic – componentă esențială a unui sistem educațional de calitate
CZU : 316.612+37.088+371.14+
Stratan Victoria
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-256-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Competenţa pedagogică în perspectiva paradigmei curriculumului
CZU : 371.14
Cristea Sorin
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(68) / 2011 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proiectul Un viitor pentru copiii noştri. Bilanţuri preliminare.
CZU : 371.14
Dumitraşcu Violeta
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(49) / 2008 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Инновационная среда как фактор формирования профессиональной компетентности будущего учителя биологии
CZU : 371.14:57
Рябченко Светлана
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 2(30) / 2015 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teoria dialogului dezvoltativ în practica formării continui
CZU : 371.14
Cabac Valeriu
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 8. 2018. Bălți. ISBN 978-9975-50-235-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A pedagogist's professional development: world trends in postgraduate education of Ukraine
CZU : 371.14
Zhorova Iryna
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Învățământul superior: clasic versus modern
Vol. II. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-290-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proiectul TEMPUS SALiS în susţinerea curriculumului pentru formarea competenţelor de cercetare la cadrele didactice
CZU : 371.14
Pogolşa Lilia
Univers Pedagogic
Nr. 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reconstrucţia identităţii profesionale a cadrelor didactice din perspectiva învăţării permanente
CZU : 371.14
Vicol Nelu
Univers Pedagogic
Nr. 1(33) / 2012 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Managementul IET axat pe formarea continuă a competenței evaluative a educatorilor
CZU : 371.14
Botnari Valentina, Mazur Galina
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar
Vol. 2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Социальная реабилитация несовершеннолетних как профессиональная деятельность
CZU : 371.14
Чебаков Андрей
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-093-5.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 30