IBN
  



  














    
  


    
Закрыть

Afiliat la Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei

2022 - 2

Prevenţia reacţiilor adaptiv-defensive în procesul de relaţionare la elevi
Furdui Emilia
Univers Pedagogic
Nr. 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 17 August, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea psihologică a elevilor din învățământul primar și gimnazial
Furdui Emilia
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. Tipografia UST. 149-157.
Disponibil online 13 September, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 4

Adaptarea relațională a elevilor cu CES in instituțiile de invățămant general
Furdui Emilia
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională
2021. Chişinău. "Print-Caro" SRL. 374-378.
Disponibil online 10 February, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efectivitatea relaţionării cadru didactic – elev prin segmentul psihologiei
Furdui Emilia
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice
2021. Chişinău. Centrul Editorial „Univers Pedagogic”. 290-294.
Disponibil online 18 May, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Condiții psihopedagogice pentru dezvoltarea personală a elevilor prin elementul relaționării
Furdui Emilia
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități
2021. Chişinău. "Print-Caro" SRL. 194-198.
Disponibil online 8 February, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Relaționarea educațională raportată la sistemul de valori psiho-sociale
Furdui Emilia
Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane
2021. Chişinău. FPC „PRIMEX-Com” SRL. 80-87.
Disponibil online 22 July, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 5

Practici europene privind dimensiunile psihologice pentru învăţământul general
Furdui Emilia
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2. 2020. Cahul, Republica Moldova. Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul. 160-164.
Disponibil online 15 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Experienţa organizării serviciului psihologic în sistemul educaţional din Italia
Furdui Emilia
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății
2020. Chişinău. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 238-245.
Disponibil online 9 October, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte structural-organizaționale ale activității psihologice privind dezvoltarea sferei relaționale a elevului în sistemul de învățământ general național
Furdui Emilia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 1 March, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Corelația cadru didactic – părinte: dimensiuni psihologice moderne
Furdui Emilia
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții
Vol.1. 2020. Bălți. Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi. 216-219.
Disponibil online 19 May, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Focus pe relaționarea elevilor in sistemul educațional general din perspectiva abordărilor societale
Furdui Emilia , Grosu Rodica
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 4(61) / 2020 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432
Disponibil online 11 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 3

Asigurarea stării de bine la copii cu cerințe educative speciale prin dezvoltarea creativității
Furdui Emilia
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432
Disponibil online 30 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul stării psihoemoționale a cadrului didactic în activitatea cu copiii cu CES
Furdui Emilia
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale
2019. Chișinău, Republica Moldova. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 255-259.
Disponibil online 19 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Implicarea părinților în învățarea copiilor cu cerințe educative speciale prin stimularea creativității
Furdui Emilia
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 2. 2019. Cahul, Republica Moldova. Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul. 108-112.
Disponibil online 26 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 4

Dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale prin intermediul platformei on-line
Furdui Emilia
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4. 2018. Bălți. Tipografia din Bălţi. 130-135.
Disponibil online 14 April, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Curriculumul modernizat – o realitate interactivă în dezvoltarea învăţământului incluziv
Furdui Emilia
Curriculumul şcolar:provocări şi oportunităţi de dezvoltare
2018. Chisinau, Republica Moldova. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 570-575.
Disponibil online 19 December, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
On-line platform for dissemination of the information on psychological assistance in the development of creativity of disabled persons
Furdui Emilia
Univers Pedagogic
Nr. 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 2 January, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Etape semnificative în dezvoltarea cercetării psihopedagogiei speciale în Institutul de Științe ale Educației
Cucer Angela , Furdui Emilia
Prolegomene din istoria psihologiei în Republica Moldova
2018. România, Iaşi. Pan Europe. 187-192.
Disponibil online 22 June, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 3

Creativity blocking factors in people with special needs
Furdui Emilia
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 24 July, 2017
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bariere psihologice diminuante în dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale
Furdui Emilia
Univers Pedagogic
Nr. 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 22 August, 2017
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 29