Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (1) |
Activități logopedice pentru copii cu CES |
Pintilii Alina |
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău |
Dialog intercultural polono-moldovenesc |
Vol. IV, nr.2. 2021. Chișinău. ISBN 978-9975- 76-207-6. |
Disponibil online 3 November, 2021. Descarcări-11. Vizualizări-274 |
Synonymy – a paradigmatic semantic relation between words. Ways of teaching synonymy |
Pintilii Alina |
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.8, Partea 2. 2021. Cahul. ISBN 2587-3563. |
Disponibil online 15 December, 2021. Descarcări-8. Vizualizări-505 |
Excessive paternal love and lack of filial appreciation in Julia Kavanagh’s Rachel Gray |
Pintilii Alina |
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.6, Partea 2. 2019. Cahul, Republica Moldova. ISSN 2587-3563 . |
Disponibil online 27 December, 2019. Descarcări-8. Vizualizări-479 |