Articole în reviste din RM - 2.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 2
Fidelizarea consumatorilor, element central al politicilor de marketing |
Lache Cătălina |
Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova |
Nr. 10 / 2012 / ISSN 1857-1239 |
Disponibil online 17 December, 2013. Descarcări-47. Vizualizări-1024 |
Fidelizarea consumatorilor, element central al politicilor de marketing |
Lache Cătălina |
Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova |
Nr. 9(1) / 2011 / ISSN 1857-1239 |
Disponibil online 15 December, 2013. Descarcări-113. Vizualizări-1185 |