Autori | Titlul lucrării | Titlul sursei | Nr. revista, editia, volumul | Locul publicarii | Anul publicarii | Paginile | DOI | ISSN / ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
POPOVICI, Doru-Vlad, PĂTRĂȘCOIU, Loredana-Adriana, ANDRASANU, Alexandru, POPA, Adina, TOMA, Cristina | Incluziunea educațională în medii de învățare dinafara clasei Balaur Bondoc și lumea sa în povești geologice - storytelling cu suport digital pentru promovarea elementelor de geologie din geoparcul internațional UNESCO Țara Hațegului | Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială | Chişinău | 2023 | pp. 233-238 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/179585 | 978-9975-46-732-2. | |
POPOVICI, Doru-Vlad, AGHEANĂ, Viorel | Influențe ale meloterapiei asupra recuperării copiilor cu dizabilități mintale | Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială | Chişinău | 2023 | pp. 11-17 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/179455 | 978-9975-46-732-2. | |
CUCU, Camelia-Daniela, POPOVICI, Doru-Vlad | Aspecte ale integrării sociale ale persoanelor cu accident vascular cerebral | Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv | Chișinău, Republica Moldova | 2020 | pp. 108-114 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/119451 | 978-9975-46-480-2 | |
AGHEANĂ, Viorel, POPOVICI, Doru-Vlad | Aspecte privind tulburările de comportament la elevii cu dizabilitate intelectuală | Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv | Chișinău, Republica Moldova | 2020 | pp. 68-75 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/119445 | 978-9975-46-480-2 | |
POPOVICI, Doru-Vlad, AGHEANĂ, Viorel | Formarea specialiștilor din domeniul educației incluzive prin programul de master psihopedagogia școlii incluzive | Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv | Chișinău, Republica Moldova | 2020 | pp. 25-31 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/119433 | 978-9975-46-480-2 | |
POPOVICI, Doru-Vlad, STAN, Sabina-Veronica | Rolul terapiei ocupaționale în integrarea socială a persoanelor vârstnice | Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv | Chișinău, Republica Moldova | 2020 | pp. 44-49 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/119438 | 978-9975-46-480-2 | |
POPOVICI, Doru-Vlad | Concepte şi strategii în contextul incluziunii sociale a persoanelor cu dizabilităţi | Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic | Chişinău | 2019 | pp. 10-39 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/131365 | 978-9975-72-412-8 | |
POPOVICI, Doru-Vlad | Strategii la nivel macrosocial pentru susţinerea şi dezvoltarea incluziunii sociale. | Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic | Chişinău | 2019 | pp. 69-89 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/131439 | 978-9975-72-412-8 | |
RACU, Aurelia, POPOVICI, Doru-Vlad | 3.1. Specificul organizării procesului educaţional pentru studenţii cu dizabilităţi auditive | Bazele teoretico-practice ale educației tinerilor cu dizabilități în instituțiile universitare | Chişinău | 2018 | pp. 55-59 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/133442 | 978-9975-51-999-1 | |
RACU, Aurelia, POPOVICI, Doru-Vlad | 3.2. Specificul organizării procesului educaţional pentru studenţii cu dizabilităţi de vedere | Bazele teoretico-practice ale educației tinerilor cu dizabilități în instituțiile universitare | Chişinău | 2018 | pp. 59-62 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/133443 | 978-9975-51-999-1 | |
RACU, Aurelia, POPOVICI, Doru-Vlad | 3.3. Specificul organizării procesului educaţional pentru studenţii cu dizabilităţi neuromotorii | Bazele teoretico-practice ale educației tinerilor cu dizabilități în instituțiile universitare | Chişinău | 2018 | pp. 63-65 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/133445 | 978-9975-51-999-1 | |
RACU, Aurelia, POPOVICI, Doru-Vlad | 3.4. Specificul organizării procesului educaţional pentru studenţii cu deficienţe survenite în urma patologiilor somatice | Bazele teoretico-practice ale educației tinerilor cu dizabilități în instituțiile universitare | Chişinău | 2018 | pp. 65-66 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/133446 | 978-9975-51-999-1 | |
RACU, Aurelia, POPOVICI, Doru-Vlad | Capitolul III. Repere didactico-metodice în organizarea procesului educaţional pentru studenţii cu dizabilităţi | Bazele teoretico-practice ale educației tinerilor cu dizabilități în instituțiile universitare | Chişinău | 2018 | pp. 51-55 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/133433 | 978-9975-51-999-1 | |
POPOVICI, Doru-Vlad, TUDORACHE, Loredana Adriana | Capitolul V. Evoluţii în domeniul strategiilor incluziunii socioeducaţionale a persoanelor cu dizabilităţi | Bazele teoretico-practice ale educației tinerilor cu dizabilități în instituțiile universitare | Chişinău | 2018 | pp. 103-133 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/133458 | 978-9975-51-999-1 | |
POPOVICI, Doru-Vlad, DIACONESCU, Liliana Veronica | Educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi în învăţământul superior | Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | nr. 3(52) | 2018 | pp. 80-86 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/69462 | 1857-0224 | |
POPOVICI, Doru-Vlad, DIACONESCU, Liliana Veronica | Educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi în învăţământul superior | Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi | Chişinău | 2018 | pp. 5-12 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/135358 | 978-9975-51-998-4. | |
POPOVICI, Doru-Vlad, AGHEANĂ, Viorel | Trăsături ale tipologiilor psihologice și somatice în relație cu activismul seniorilor din societatea contemporană | Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | nr. 4(53) | 2018 | pp. 3-12 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/69972 | 1857-0224 | |
POPOVICI, Doru-Vlad, TIMUŞ, Angela | Intervenţia psihopedagogică în integrarea copiilor cu deficienţe de auz | Teoria şi Arta Educaţiei Fizice în Şcoală | nr. 4 | 2012 | pp. 55-62 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/24269 | 1857-0615 |