Maximciuc Victoria


Generat de www.ibn.idsi.md
Copyright © 2011-2024 Instrumentul Bibliometric Naţional.
Institutul de Dezvoltare a Societăţii Informaţionale.
Actualizat: 28.03.2024, accesat: 28.03.2024
Disponibil: https://ibn.idsi.md


 Articole în reviste din RM - 14. Publicaţii la conferinţe din RM - 41. Publicaţii peste hotare - 8.

AutoriTitlul lucrăriiTitlul surseiNr. revista, editia, volumulLocul publicariiAnul publicariiPaginileDOIISSN / ISBN
MAXIMCIUC, Victoria, VASIAN, TatianaÎnvățământ special, învățământ incluziv: evoluții, transformări și perspective pentru Republica MoldovaEvoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specialăChişinău2023pp. 61-67https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/179496978-9975-46-732-2.
MAXIMCIUC, Victoria, BRAGA, RaisaAspectele terapiei logopedice la copii cu dizabilitate intelectualăEvoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specialăChişinău2023pp. 192-198https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/179571978-9975-46-732-2.
MAXIMCIUC, VictoriaDevelopment of the digital area in the work of a school psychologist at high school levelJournal of Romanian Literary Studiesnr. 332023pp. 136-141https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1870912248-3004
MAXIMCIUC, Victoria, PLEŞCA, MariaExperienced dimensions of parental attitudes in families educating school children with autism spectrum disorderJournal of Romanian Literary Studiesnr. 322023pp. 255-263https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1871272248-3004
MAXIMCIUC, VictoriaPerspectives on the use of digital technologies in the school psychologist's work with children with special educational needsJournal of Romanian Literary Studiesnr. 342023pp. 162-166https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1908582248-3004
MAXIMCIUC, VictoriaResurse informaționale pentru optimizarea muncii unui psiholog școlar la nivel licealScience and education: new approaches and perspectivesSeria 25, Vol.1Chişinău2023pp. 246-251https://doi.org/10.46727/c.v1.24-25-03-2023.p246-251978-9975-46-773-5
MAXIMCIUC, VictoriaThe impact of alternative and augmentative communication on decreasing behavioural difficulties in pre-adolescents with multiple and severe disabilitiesJournal of Romanian Literary Studiesnr. 322023pp. 216-224https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1871232248-3004
PLEŞCA, Maria, MAXIMCIUC, VictoriaThe relationship between success motivation and adolescent emotional intelligenceJournal of Romanian Literary Studiesnr. 322023pp. 1271-1280https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1871352248-3004
MAXIMCIUC, VictoriaValorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlarUnivers Pedagogicnr. 1(77)2023pp. 52-56https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.091811-5470
МАКСИМЧУК, ВикторияИнформатизация школьной психологической службы на уровне лицеяŞtiinţă, educaţie, culturăVol. 2Comrat2023pp. 631-636https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/180001978-9975-83-254-0. 978-9975-83-256-4
GÎRDEVA, Tatiana, MAXIMCIUC, VictoriaApplication of experimental analysis of functional behavior to defining behavioral functions in children with autism spectrum disordersJournal of Romanian Literary Studiesnr. 302022pp. 341-346https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1871812248-3004
PLEŞCA, Maria, MAXIMCIUC, VictoriaBournout și autocontrol la angajații din domeniul educationalAsistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspectiveBălți, Republica Moldova2022pp. 312-319https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/170136
PURCARU , Ioana-Dana, MAXIMCIUC, VictoriaDiminuarea eșecului școlar la copiii cu tulburare de limbajAsistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspectiveBălți, Republica Moldova2022pp. 369-372https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/170146
PURCARU, Gheorghe-Ionuț, MAXIMCIUC, VictoriaInfluența tulburărilor de limbaj asupra stimei de sine la școlarul mic.Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspectiveBălți, Republica Moldova2022pp. 372-377https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/170147
MAXIMCIUC, VictoriaMetodologia aplicării resurselor și instrumentelor digitale în activitatea psihologului școlar în instituții de învățământ generalEducația de calitate în contextul provocărilor societaleChişinău2022pp. 425-433https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/180012978-9975-46-638-7
MAXIMCIUC, VictoriaParticularitățile desenului la copilul cu tulburări din spectru autistProbleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământuluiSeria 24, Vol.1Chişinău2022pp. 151-155https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p151-155978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3
MAXIMCIUC, VictoriaPosibilitățile digitalizării în desfășurarea serviciului psihologic în condițiile noiDialog intercultural polono-moldovenescVol. V, nr.1Chișinău2022pp. 117-121https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/163621978-9975-76-207-6
MAXIMCIUC, VictoriaProblema comportamentului deviant la persoane cu dizabilitate mintalăProbleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământuluiSeria 24, Vol.1Chişinău2022pp. 156-160https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p156-160978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3
MAXIMCIUC, VictoriaProblema digitalizării a persoanelor cu dizabilitățiAsistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspectiveBălți, Republica Moldova2022pp. 288-291https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/170131
MAXIMCIUC, VictoriaThe issue of digitization of psychological service in the Republic of MoldovaJournal of Romanian Literary Studiesnr. 302022pp. 124-131https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1871802248-3004
MAXIMCIUC, VictoriaThe problem of socialization of children with autism spectrum disordersJournal of Romanian Literary Studiesnr. 312022pp. 77-80https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1872022248-3004
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU , Ioana-DanaConsecințele tulburărilor de limbaj asupra personalității copiilorProbleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământuluiSeria 23, Vol.1Chişinău2021pp. 222-228https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155395978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), NadejdaConsilierea psihopedagogică a părinților care educă copii cu tulburări din spectrul autist în condițiile de pandemieProbleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământuluiSeria 23, Vol.1Chişinău2021pp. 228-234https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155396978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU , Ioana-DanaLanguage disorders in the development of school failureImplicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții2021pp. 128-133https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155690978-9975-46-558-8.
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), NadejdaParticularitățile dezvoltării limbajului la copiii cu dizabilități vizualeAsistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspectiveEdiția XXXIIChisinau, Republic of Moldova2021pp. 187-190https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/148884978-9975-50-269-6
MAXIMCIUC, Victoria, AUTOR, NouProblemele dezvoltării imaginii de sine in viziunea psihologiei specialeCercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţionalăChişinău2021pp. 384-387https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/150185978-9975-56-934-7
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU, Gheorghe-IonuțStima de sine – componentă a personalitățiiProbleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământuluiSeria 23, Vol.1Chişinău2021pp. 179-187https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155388978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU, Gheorghe-IonuțThe problem of self-image development in children with language disordersImplicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții2021pp. 223-228https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155814978-9975-46-558-8.
МАКСИМЧУК, Виктория, БАБЧИНЕЦКАЯ, ЛюдмилаВлияние системнoгo недoразвития речи у детей с расстрoйствами аутистическoгo спектра на прoявление дезадаптивных видoв пoведенияRevistă de știinţe socioumanenr. 3(49)2021pp. 48-55https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p48-551857-0119
МАКСИМЧУК, Виктория, ГЛАДЧЕНКО, МарияОсобенности эмоционального состояния детей перенесших COVID-19Revistă de știinţe socioumanenr. 3(49)2021pp. 40-47https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p40-471857-0119
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), NadejdaDezvoltarea psihomotricității la copiii cu dizabilitatea mintalăAsistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluzivChișinău, Republica Moldova2020pp. 361-366https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/119607978-9975-46-480-2
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), NadejdaProblema de asistență psihopedagoică la distanță a copiilor cu tulburări din spectrul autist în condițiile Covid-19Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluzivChișinău, Republica Moldova2020pp. 145-151https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/119457978-9975-46-480-2
МАКСИМЧУК, ВикторияСтимулирование развития речи у детей с синдромом ДаунаProbleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământuluiSeria 22, Vol.1Chişinău2020pp. 166-170https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/117132978-9975-46-450-5
MAXIMCIUC, VictoriaProblema socializării persoanelor cu tulburarea de spectru autistProbleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiMaterialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”Seria 21, Vol.1Chișinău, Republica Moldova2019pp. 135-143https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/91678978-9975-3370-2-1
MAXIMCIUC, VictoriaProblema victimizării studenților cu dizabilități în mediu academicParteneriate în educația incluzivă a tinerilor cu dizabilități din instituțiile universitareChişinău2019pp. 58-61https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/130123978-9975-72-411-1
MAXIMCIUC, VictoriaProgram de dezvoltare a incluziunii tinerilor cu dizabilități în mediu academicParteneriate în educația incluzivă a tinerilor cu dizabilități din instituțiile universitareChişinău2019pp. 127-131https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/130156978-9975-72-411-1
MAXIMCIUC, VictoriaStimularea dezvoltării limbajului la copiii cu tulburarea de spectru autist nonverbaliAsistenţa logopedică: actualitate şi orizonturiChişinău2019pp. 84-88https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/123142978-9975-46-403-1
RACU, Aurelia, MAXIMCIUC, VictoriaAbordarea în complex a modelului componentelor adaptării socioeducaţionale pentru studenţii cu dizabilităţi la mediul academicIntegrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţiChişinău2018pp. 36-43https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/135362978-9975-51-998-4.
MAXIMCIUC, VictoriaInstruirea părinţilor în pregătirea temelor pentru acasă a copiilor cu tulburarea de spectru autistCurriculumul şcolar:provocări şi oportunităţi de dezvoltareChisinau, Republica Moldova2018pp. 538-541https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/69500978-9975-48
MAXIMCIUC, VictoriaProblema funcționării sistemului senzorial la copiii cu tulburarea de spectru autistRevistă de știinţe socioumanenr. 1(38)2018pp. 26-32https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/682361857-0119
RACU, Aurelia, MAXIMCIUC, VictoriaProbleme şi dificultăţi cu care se confruntă tinerii cu dizabilităţi la studii universitareIntegrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţiChişinău2018pp. 13-21https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/135359978-9975-51-998-4.
MAXIMCIUC, VictoriaProblemele angajării în câmpul muncii a studenţilor cu dizabilităţiIntegrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţiChişinău2018pp. 96-100https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/135399978-9975-51-998-4.
МАКСИМЧУК, Виктория, ГЛАДЧЕНКО, МарияЭффективность комплексных психопедагогических вмешательств при различных форм анартрии. (сравнительное экспериментальное исследование)Psihologie, revista ştiinţifico-practicănr. 3-4(33)2018pp. 33-41https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/683341857-2502
MAXIMCIUC, Victoria, PÂRVAN, MarianaIncluziunea studenților cu dizabilități în instituțiile de învăţământ superior din Republica MoldovaRevistă de știinţe socioumanenr. 1(35)2017pp. 46-52https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/524241857-0119
MAXIMCIUC, VictoriaProblema dizabilității mintale în tulburări de spectru autistProbleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiSeria 19, Vol.1Chișinău, Republica Moldova2017pp. 187-192https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/71465978-9975-46-333-1
MAXIMCIUC, Victoria, CENUŞA, InaStimularea dezvoltării limbajului la copiii cu tulburarea de spectru autistPsihologie, revista ştiinţifico-practicănr. 3-4(31)2017pp. 44-54https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/565201857-2502
МАКСИМЧУК, ВикторияВлияние детско - родительских отношений на формирование готовности ребёнка к обучению к школеTendințe moderne în psihologia practicăChișinău2017pp. 66-72https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/127219978-9975-46-370-6
MAXIMCIUC, VictoriaFormarea competențelor profesionale la studenți în desfașurarea activitaților cu copiii cu dizabilitați multipleProbleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiConferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”Seria 18, Vol.1Chișinău, Republica Moldova2016pp. 113-118https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/72841978-9975-46-293-8
MAXIMCIUC, VictoriaEvaluarea psihopedagogica a copiilor cu tulburari de spectru autistProbleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”Seria 17, Vol.1Chișinău, Republica Moldova2015pp. 154-161https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/73129978-9975-46-239-6
MAXIMCIUC, VictoriaProbleme psihopedagogice de pregătire a copiilor cu tulburări de spectru autist pentru instituţiile preşcolare incluziveȘcoala modernă:provocări și oportunitățiChișinău, Republica Moldova2015pp. 557-560https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/81908978-9975-48-100-7
МАКСИМЧУК, Виктория, ПЫРВАН, Мариана Социально-психологическое сопровождение студентов с особыми образовательными потребностями в условиях высшего учебного заведенияThe contemporary issues of the socio-humanistic sciencesEdiția 6, Vol.1Chișinău, Republica Moldova2015pp. 271-273https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/63339978-9975-933-80-3
MAXIMCIUC, VictoriaPregatirea cadrelor în domeniul educaţiei incluzive din MoldovaPerspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superiorVol.1Cahul, Republica Moldova2014pp. 101-106https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/180196978-9975-914-90-1
МАКСИМЧУК, ВикторияМировая практика в оказании ранней помощи детям с отклонениями в развитииPractica psihologică modernă2013pp. 95-98https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/128751978-9975-46-153-5
MAXIMCIUC, VictoriaRepere clinico- psihologice moderne de reţinerii în dezvoltarea psihicăEconomie Lucrări ştiinţificeVol.31Chişinău2012pp. 649-653https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/101096978-9975-64-235-4
CHIPERI, Nadejda, MAXIMCIUC, VictoriaTendinţe noi în dezvoltarea psihologiei specialeRevistă de știinţe socioumanenr. 1(20)2012pp. 117-120https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/165841857-0119
ANDRONACHI, Nicolae, BODORIN, Cornelia, MAXIMCIUC, VictoriaAsistenţa psihopedagogică a familiei care educă un copil cu dizabilităţiPledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovăriiChișinău, Republica Moldova2011pp. 84-86https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/89264978-9975-56-010-8
RACU, Aurelia, BODORIN, Cornelia, MAXIMCIUC, Victoria, PLĂMĂDEALĂ, MarianaAspecte în interacţiunea părinţi - copil – specialistPledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovăriiChișinău, Republica Moldova2011pp. 146-148https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/89280978-9975-56-010-8
BUCUN, Nicolae, MAXIMCIUC, VictoriaFormarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihicăUnivers Pedagogicnr. 32010pp. 48-54https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/214371811-5470
MAXIMCIUC, VictoriaMetodologia dezvoltării reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihicăRevistă de știinţe socioumanenr. 1(14)2010pp. 85-89https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/165991857-0119
MAXIMCIUC, VictoriaViziunile psihologiei speciale privind particularităţile şi posibilităţile generale de dezvoltare a autoreglării în structura învăţării la copiii cu RDPRevistă de știinţe socioumanenr. 1(14)2010pp. 36-41https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/165871857-0119
MAXIMCIUC, VictoriaCercetarea corelaţiei dintre emoţii şi voinţă la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică (RDP)Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socialănr. 162009pp. 24-34https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/147161857-0224
MAXIMCIUC, VictoriaIntervenţii dezvoltativ - corecţionale în condiţii experimentale asupra reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică (RDP)Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socialănr. 172009pp. 50-56https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/147761857-0224
MAXIMCIUC, VictoriaResurse dezvoltativ-corecţionale ale sferei emoţional-volitive la copiii cu abateri în dezvoltarePsihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socialănr. 162009pp. 66-69https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/147331857-0224