Autori | Titlul lucrării | Titlul sursei | Nr. revista, editia, volumul | Locul publicarii | Anul publicarii | Paginile | DOI | ISSN / ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
MAXIMCIUC, Victoria, VASIAN, Tatiana | Învățământ special, învățământ incluziv: evoluții, transformări și perspective pentru Republica Moldova | Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială | Chişinău | 2023 | pp. 61-67 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/179496 | 978-9975-46-732-2. | |
MAXIMCIUC, Victoria, BRAGA, Raisa | Aspectele terapiei logopedice la copii cu dizabilitate intelectuală | Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială | Chişinău | 2023 | pp. 192-198 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/179571 | 978-9975-46-732-2. | |
MAXIMCIUC, Victoria | Development of the digital area in the work of a school psychologist at high school level | Journal of Romanian Literary Studies | nr. 33 | 2023 | pp. 136-141 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/187091 | 2248-3004 | |
MAXIMCIUC, Victoria, PLEŞCA, Maria | Experienced dimensions of parental attitudes in families educating school children with autism spectrum disorder | Journal of Romanian Literary Studies | nr. 32 | 2023 | pp. 255-263 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/187127 | 2248-3004 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Perspectives on the use of digital technologies in the school psychologist's work with children with special educational needs | Journal of Romanian Literary Studies | nr. 34 | 2023 | pp. 162-166 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/190858 | 2248-3004 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Resurse informaționale pentru optimizarea muncii unui psiholog școlar la nivel liceal | Science and education: new approaches and perspectives | Seria 25, Vol.1 | Chişinău | 2023 | pp. 246-251 | https://doi.org/10.46727/c.v1.24-25-03-2023.p246-251 | 978-9975-46-773-5 |
MAXIMCIUC, Victoria | The impact of alternative and augmentative communication on decreasing behavioural difficulties in pre-adolescents with multiple and severe disabilities | Journal of Romanian Literary Studies | nr. 32 | 2023 | pp. 216-224 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/187123 | 2248-3004 | |
PLEŞCA, Maria, MAXIMCIUC, Victoria | The relationship between success motivation and adolescent emotional intelligence | Journal of Romanian Literary Studies | nr. 32 | 2023 | pp. 1271-1280 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/187135 | 2248-3004 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Valorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlar | Univers Pedagogic | nr. 1(77) | 2023 | pp. 52-56 | https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.09 | 1811-5470 | |
МАКСИМЧУК, Виктория | Информатизация школьной психологической службы на уровне лицея | Ştiinţă, educaţie, cultură | Vol. 2 | Comrat | 2023 | pp. 631-636 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/180001 | 978-9975-83-254-0. 978-9975-83-256-4 |
GÎRDEVA, Tatiana, MAXIMCIUC, Victoria | Application of experimental analysis of functional behavior to defining behavioral functions in children with autism spectrum disorders | Journal of Romanian Literary Studies | nr. 30 | 2022 | pp. 341-346 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/187181 | 2248-3004 | |
PLEŞCA, Maria, MAXIMCIUC, Victoria | Bournout și autocontrol la angajații din domeniul educational | Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective | Bălți, Republica Moldova | 2022 | pp. 312-319 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/170136 | ||
PURCARU , Ioana-Dana, MAXIMCIUC, Victoria | Diminuarea eșecului școlar la copiii cu tulburare de limbaj | Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective | Bălți, Republica Moldova | 2022 | pp. 369-372 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/170146 | ||
PURCARU, Gheorghe-Ionuț, MAXIMCIUC, Victoria | Influența tulburărilor de limbaj asupra stimei de sine la școlarul mic. | Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective | Bălți, Republica Moldova | 2022 | pp. 372-377 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/170147 | ||
MAXIMCIUC, Victoria | Metodologia aplicării resurselor și instrumentelor digitale în activitatea psihologului școlar în instituții de învățământ general | Educația de calitate în contextul provocărilor societale | Chişinău | 2022 | pp. 425-433 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/180012 | 978-9975-46-638-7 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Particularitățile desenului la copilul cu tulburări din spectru autist | Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului | Seria 24, Vol.1 | Chişinău | 2022 | pp. 151-155 | https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p151-155 | 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3 |
MAXIMCIUC, Victoria | Posibilitățile digitalizării în desfășurarea serviciului psihologic în condițiile noi | Dialog intercultural polono-moldovenesc | Vol. V, nr.1 | Chișinău | 2022 | pp. 117-121 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/163621 | 978-9975-76-207-6 |
MAXIMCIUC, Victoria | Problema comportamentului deviant la persoane cu dizabilitate mintală | Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului | Seria 24, Vol.1 | Chişinău | 2022 | pp. 156-160 | https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p156-160 | 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3 |
MAXIMCIUC, Victoria | Problema digitalizării a persoanelor cu dizabilități | Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective | Bălți, Republica Moldova | 2022 | pp. 288-291 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/170131 | ||
MAXIMCIUC, Victoria | The issue of digitization of psychological service in the Republic of Moldova | Journal of Romanian Literary Studies | nr. 30 | 2022 | pp. 124-131 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/187180 | 2248-3004 | |
MAXIMCIUC, Victoria | The problem of socialization of children with autism spectrum disorders | Journal of Romanian Literary Studies | nr. 31 | 2022 | pp. 77-80 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/187202 | 2248-3004 | |
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU , Ioana-Dana | Consecințele tulburărilor de limbaj asupra personalității copiilor | Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului | Seria 23, Vol.1 | Chişinău | 2021 | pp. 222-228 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155395 | 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1 |
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), Nadejda | Consilierea psihopedagogică a părinților care educă copii cu tulburări din spectrul autist în condițiile de pandemie | Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului | Seria 23, Vol.1 | Chişinău | 2021 | pp. 228-234 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155396 | 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1 |
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU , Ioana-Dana | Language disorders in the development of school failure | Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții | 2021 | pp. 128-133 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155690 | 978-9975-46-558-8. | ||
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), Nadejda | Particularitățile dezvoltării limbajului la copiii cu dizabilități vizuale | Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective | Ediția XXXII | Chisinau, Republic of Moldova | 2021 | pp. 187-190 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/148884 | 978-9975-50-269-6 |
MAXIMCIUC, Victoria, AUTOR, Nou | Problemele dezvoltării imaginii de sine in viziunea psihologiei speciale | Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională | Chişinău | 2021 | pp. 384-387 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/150185 | 978-9975-56-934-7 | |
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU, Gheorghe-Ionuț | Stima de sine – componentă a personalității | Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului | Seria 23, Vol.1 | Chişinău | 2021 | pp. 179-187 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155388 | 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1 |
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU, Gheorghe-Ionuț | The problem of self-image development in children with language disorders | Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții | 2021 | pp. 223-228 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/155814 | 978-9975-46-558-8. | ||
МАКСИМЧУК, Виктория, БАБЧИНЕЦКАЯ, Людмила | Влияние системнoгo недoразвития речи у детей с расстрoйствами аутистическoгo спектра на прoявление дезадаптивных видoв пoведения | Revistă de știinţe socioumane | nr. 3(49) | 2021 | pp. 48-55 | https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p48-55 | 1857-0119 | |
МАКСИМЧУК, Виктория, ГЛАДЧЕНКО, Мария | Особенности эмоционального состояния детей перенесших COVID-19 | Revistă de știinţe socioumane | nr. 3(49) | 2021 | pp. 40-47 | https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p40-47 | 1857-0119 | |
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), Nadejda | Dezvoltarea psihomotricității la copiii cu dizabilitatea mintală | Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv | Chișinău, Republica Moldova | 2020 | pp. 361-366 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/119607 | 978-9975-46-480-2 | |
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), Nadejda | Problema de asistență psihopedagoică la distanță a copiilor cu tulburări din spectrul autist în condițiile Covid-19 | Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv | Chișinău, Republica Moldova | 2020 | pp. 145-151 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/119457 | 978-9975-46-480-2 | |
МАКСИМЧУК, Виктория | Стимулирование развития речи у детей с синдромом Дауна | Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului | Seria 22, Vol.1 | Chişinău | 2020 | pp. 166-170 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/117132 | 978-9975-46-450-5 |
MAXIMCIUC, Victoria | Problema socializării persoanelor cu tulburarea de spectru autist | Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiMaterialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă” | Seria 21, Vol.1 | Chișinău, Republica Moldova | 2019 | pp. 135-143 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/91678 | 978-9975-3370-2-1 |
MAXIMCIUC, Victoria | Problema victimizării studenților cu dizabilități în mediu academic | Parteneriate în educația incluzivă a tinerilor cu dizabilități din instituțiile universitare | Chişinău | 2019 | pp. 58-61 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/130123 | 978-9975-72-411-1 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Program de dezvoltare a incluziunii tinerilor cu dizabilități în mediu academic | Parteneriate în educația incluzivă a tinerilor cu dizabilități din instituțiile universitare | Chişinău | 2019 | pp. 127-131 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/130156 | 978-9975-72-411-1 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Stimularea dezvoltării limbajului la copiii cu tulburarea de spectru autist nonverbali | Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi | Chişinău | 2019 | pp. 84-88 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/123142 | 978-9975-46-403-1 | |
RACU, Aurelia, MAXIMCIUC, Victoria | Abordarea în complex a modelului componentelor adaptării socioeducaţionale pentru studenţii cu dizabilităţi la mediul academic | Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi | Chişinău | 2018 | pp. 36-43 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/135362 | 978-9975-51-998-4. | |
MAXIMCIUC, Victoria | Instruirea părinţilor în pregătirea temelor pentru acasă a copiilor cu tulburarea de spectru autist | Curriculumul şcolar:provocări şi oportunităţi de dezvoltare | Chisinau, Republica Moldova | 2018 | pp. 538-541 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/69500 | 978-9975-48 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Problema funcționării sistemului senzorial la copiii cu tulburarea de spectru autist | Revistă de știinţe socioumane | nr. 1(38) | 2018 | pp. 26-32 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/68236 | 1857-0119 | |
RACU, Aurelia, MAXIMCIUC, Victoria | Probleme şi dificultăţi cu care se confruntă tinerii cu dizabilităţi la studii universitare | Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi | Chişinău | 2018 | pp. 13-21 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/135359 | 978-9975-51-998-4. | |
MAXIMCIUC, Victoria | Problemele angajării în câmpul muncii a studenţilor cu dizabilităţi | Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi | Chişinău | 2018 | pp. 96-100 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/135399 | 978-9975-51-998-4. | |
МАКСИМЧУК, Виктория, ГЛАДЧЕНКО, Мария | Эффективность комплексных психопедагогических вмешательств при различных форм анартрии. (сравнительное экспериментальное исследование) | Psihologie, revista ştiinţifico-practică | nr. 3-4(33) | 2018 | pp. 33-41 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/68334 | 1857-2502 | |
MAXIMCIUC, Victoria, PÂRVAN, Mariana | Incluziunea studenților cu dizabilități în instituțiile de învăţământ superior din Republica Moldova | Revistă de știinţe socioumane | nr. 1(35) | 2017 | pp. 46-52 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/52424 | 1857-0119 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Problema dizabilității mintale în tulburări de spectru autist | Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului | Seria 19, Vol.1 | Chișinău, Republica Moldova | 2017 | pp. 187-192 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/71465 | 978-9975-46-333-1 |
MAXIMCIUC, Victoria, CENUŞA, Ina | Stimularea dezvoltării limbajului la copiii cu tulburarea de spectru autist | Psihologie, revista ştiinţifico-practică | nr. 3-4(31) | 2017 | pp. 44-54 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/56520 | 1857-2502 | |
МАКСИМЧУК, Виктория | Влияние детско - родительских отношений на формирование готовности ребёнка к обучению к школе | Tendințe moderne în psihologia practică | Chișinău | 2017 | pp. 66-72 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/127219 | 978-9975-46-370-6 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Formarea competențelor profesionale la studenți în desfașurarea activitaților cu copiii cu dizabilitați multiple | Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiConferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă” | Seria 18, Vol.1 | Chișinău, Republica Moldova | 2016 | pp. 113-118 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/72841 | 978-9975-46-293-8 |
MAXIMCIUC, Victoria | Evaluarea psihopedagogica a copiilor cu tulburari de spectru autist | Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă” | Seria 17, Vol.1 | Chișinău, Republica Moldova | 2015 | pp. 154-161 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/73129 | 978-9975-46-239-6 |
MAXIMCIUC, Victoria | Probleme psihopedagogice de pregătire a copiilor cu tulburări de spectru autist pentru instituţiile preşcolare incluzive | Școala modernă:provocări și oportunități | Chișinău, Republica Moldova | 2015 | pp. 557-560 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/81908 | 978-9975-48-100-7 | |
МАКСИМЧУК, Виктория, ПЫРВАН, Мариана | Социально-психологическое сопровождение студентов с особыми образовательными потребностями в условиях высшего учебного заведения | The contemporary issues of the socio-humanistic sciences | Ediția 6, Vol.1 | Chișinău, Republica Moldova | 2015 | pp. 271-273 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/63339 | 978-9975-933-80-3 |
MAXIMCIUC, Victoria | Pregatirea cadrelor în domeniul educaţiei incluzive din Moldova | Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior | Vol.1 | Cahul, Republica Moldova | 2014 | pp. 101-106 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/180196 | 978-9975-914-90-1 |
МАКСИМЧУК, Виктория | Мировая практика в оказании ранней помощи детям с отклонениями в развитии | Practica psihologică modernă | 2013 | pp. 95-98 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/128751 | 978-9975-46-153-5 | ||
MAXIMCIUC, Victoria | Repere clinico- psihologice moderne de reţinerii în dezvoltarea psihică | Economie Lucrări ştiinţifice | Vol.31 | Chişinău | 2012 | pp. 649-653 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/101096 | 978-9975-64-235-4 |
CHIPERI, Nadejda, MAXIMCIUC, Victoria | Tendinţe noi în dezvoltarea psihologiei speciale | Revistă de știinţe socioumane | nr. 1(20) | 2012 | pp. 117-120 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/16584 | 1857-0119 | |
ANDRONACHI, Nicolae, BODORIN, Cornelia, MAXIMCIUC, Victoria | Asistenţa psihopedagogică a familiei care educă un copil cu dizabilităţi | Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării | Chișinău, Republica Moldova | 2011 | pp. 84-86 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/89264 | 978-9975-56-010-8 | |
RACU, Aurelia, BODORIN, Cornelia, MAXIMCIUC, Victoria, PLĂMĂDEALĂ, Mariana | Aspecte în interacţiunea părinţi - copil – specialist | Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării | Chișinău, Republica Moldova | 2011 | pp. 146-148 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/89280 | 978-9975-56-010-8 | |
BUCUN, Nicolae, MAXIMCIUC, Victoria | Formarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică | Univers Pedagogic | nr. 3 | 2010 | pp. 48-54 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/21437 | 1811-5470 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Metodologia dezvoltării reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică | Revistă de știinţe socioumane | nr. 1(14) | 2010 | pp. 85-89 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/16599 | 1857-0119 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Viziunile psihologiei speciale privind particularităţile şi posibilităţile generale de dezvoltare a autoreglării în structura învăţării la copiii cu RDP | Revistă de știinţe socioumane | nr. 1(14) | 2010 | pp. 36-41 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/16587 | 1857-0119 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Cercetarea corelaţiei dintre emoţii şi voinţă la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică (RDP) | Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | nr. 16 | 2009 | pp. 24-34 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/14716 | 1857-0224 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Intervenţii dezvoltativ - corecţionale în condiţii experimentale asupra reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică (RDP) | Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | nr. 17 | 2009 | pp. 50-56 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/14776 | 1857-0224 | |
MAXIMCIUC, Victoria | Resurse dezvoltativ-corecţionale ale sferei emoţional-volitive la copiii cu abateri în dezvoltare | Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | nr. 16 | 2009 | pp. 66-69 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/14733 | 1857-0224 |