IBN
Închide
ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2010
Fondatori
Universitatea de Stat „Alecu Russo“ din Bălţi
Tirajul revistei   50
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2014  (2 din 2)
  2013  (2 din 2)
  2012  (2 din 2)
  2011  (2 din 2)
  2010  (2 din 2)
imagine

pISSN: 1857-0763
Glotodidactica
Glotodidactica. Biannual Journal of Applied Linguistics
Categoria:
  • C (2014.07.21-2015.07.21)
  • C (2013.06.27-2014.06.27)

Revista semetrială Glotodidactica este susţinută de Asociaţia Profesorilor de Limbă Franceză din Republica Moldova.

Revista publică materiale în limbile română, franceză, engleză şi rusă. Materialele incluse în volum au fost recenzate prealabil. 

Ariile tematice ale reviste includ:

- glotodidactica ca ştiinţă pedagogică (concepţii de bază în glotodidactică, istoria constituirii teoriilor glotodidacticii, rolul factorului uman în glotodidactică, didactica limbii, bazată pe interese şi necesităţi, glotodidactica bazată pe particularităţile de vîrstă ale elevilor);

- didactica înţelegerii unei limbi (didactica înţelegerii unui text, predarea lecturii; înţelegerea ortografiei, ortoepiei, lexicului şi gramaticii textului; didactica înţelegerii unui discurs; înţelegerea laturilor sonoră, lexicală şi gramaticală ale discursului; rolul mijloacelor audio-vizuale în didactica înţelegerii unui discurs);

- didactica exprimării într-o limbă (didactica exprimării scrise, didactica exorimării orale);

- didactica evaluării: pedagogia erorii.


Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2014
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcate
Articole661805995
Volume1033553
Total762141498
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   287

Conţinutul numărului de revistă

Apport du tutorat et role de l’apprenant dans un dispositif hybride de taches fonde sur internet: ce que relevent les resultats d’un travail de terrain mene en Egypte pour ameliorer l’acquisition chez des arabophones egyptiens de fle- etape d’une recherc 10-26
Khalil-Akil Hagar
Speaking skills: teaching and learning 27-34
Chowdhury SohelAhmed, Tarannum Sawsan
Noi strategii activ-participative in formarea la elevi a competenţelor de comunicare 35-47
Cantemir Grigore, Vovc Mariana
Internet dans la formation initiale des interpretes du Francais en Roumain dans les Universities Moldaves 48-54
Coşciug Angela, Lupascu F
Apariţii recente 62-63
Coşciug Angela
Лингводидактические этюды французских лексических заимствований в румынском языке 55-68
Smirnov I., Prisacaru Vitalie
Tic-urile diferenţiate in predarea limbilor străine 69-73
Ciolacu Lidia