IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-03 17:34
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2021  (1 din 4)15    CZU
 2021  (1 din 4)15    
Nr. 1(62) 15CZU
 2020  (4 din 4)54    
Nr. 4(61) 16CZU
Nr. 3(60) 12CZU
Nr. 2(59) 12CZU
Nr. 1(58) 14CZU
 2019  (4 din 4)47    
Nr. 4(57) 11CZU
Nr. 3(56) 10CZU
Nr. 2(55) 13CZU
Nr. 1(54) 13CZU
 2018  (4 din 4)48    
Nr. 4(53) 13CZU
Nr. 3(52) 11CZU
Nr. 2(51) 14CZU
Nr. 1(50) 10CZU
 2017  (4 din 4)41    
Nr. 4(49) 8CZU
Nr. 3(48) 10CZU
Nr. 2(47) 12CZU
Nr. 1(46) 11CZU
 2016  (4 din 4)56    
Nr. 4(45) 13CZU
Nr. 3(44) 13CZU
Nr. 2(43) 16CZU
Nr. 1(42) 14CZU
 2015  (4 din 4)65    
Nr. 4(41) 14CZU
Nr. 3(40) 19CZU
Nr. 2(39) 17CZU
Nr. 1(38) 15CZU
 2014  (4 din 4)45    
Nr. 37 14
Nr. 36 8
Nr. 35 10
Nr. 34 13
 2013  (4 din 4)47    
Nr. 33 12
Nr. 32 10
Nr. 31 13
Nr. 30 12
 2012  (4 din 4)41    
Nr. 29 9
Nr. 28 10
Nr. 27 11
Nr. 26 11
 2011  (4 din 4)39    
Nr. 25 10
Nr. 24 9
Nr. 23 8
Nr. 22 12
 2010  (4 din 4)43    
Nr. 21 15
Nr. 20 11
Nr. 19 7
Nr. 18 10
 2009  (4 din 4)47    
Nr. 17 10
Nr. 16 16
Nr. 15 12
Nr. 14 9
 2008  (4 din 4)65    
Nr. 13 11
Nr. 12 11
Nr. 11 22
Nr. 10 21
 2007  (4 din 4)45    
Nr. 9 15
Nr. 8 9
Nr. 7 9
Nr. 6 12
 2006  (4 din 4)40    
Nr. 5 11
Nr. 4 7
Nr. 3 10
Nr. 2 12
 2005  (1 din 4)11    
Nr. 1 11
imagine

pISSN: 1857-0224
eISSN: 1857-4432
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Journal of Psychology. Special Pedagogy. Social Work
Categoria:
  • B (19.04.2019-18.04.2023)
  • C (01.02.2018-31.01.2019)
  • C (26.05.2016-16.12.2016)
  • C (27.06.2013-25.05.2016)
  • C (30.04.2009-26.06.2013)

Revista ştiinţifică trimestrială „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” este o publicaţie ştiinţifică periodică de profil, menită să oglindească rezultatele cercetărilor tinerilor savanţi, precum şi investigaţiile fundamentale şi aplicative valoroase din domeniul psihologiei, psihopedagogiei, pedagogiei și asistenței sociale.

Revista apare trimestrial, cu un tiraj de 100 de exemplare, beneficiind de distribuire gratuită în mediul universitar şi în reţelele de biblioteci din ţară în varianta printată și fiind accesibilă și în variantă electronică pe pagina oficială a revistei.

Activitatea revistei este coordonată de către un Colegiu de redacţie în componenţa a 15 persoane, din care fac parte cercetători de la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău şi de la alte instituţii de învăţământ superior şi academice din ţară, precum şi din România, Ucraina, R. Belarus, Elveția.

Revista a fost fondată în noiembrie 2005 de către facultatea Psihologie și Psihopedagogie Specială, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău.

Revista este cu acces deschis (Electronic Open Access Journal)

Accesul Deschis la publicaţiile din revistă este susţinut de iniţiativele internaţionale de la Budapesta, Berlin şi Bethesda. În Republica Moldova, politica de stat în sfera ştiinţei şi inovării se realizează în baza Codului cu privire la Ştiinţă şi Inovare al Republicii Moldova, adoptat în anul 2004, care prevede garantarea accesului la informaţia ştiinţifică.

Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, fondatoarea revistei „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială”, susţine politica Accesului Deschis şi îşi asumă obligaţia de a oferi acces la publicaţia în cauză.

Revista „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” se declară publicaţie ştiinţifică cu Acces Deschis, fiind o alternativă pentru publicarea şi promovarea rezultatelor ştiinţifice în spaţiul universitar.

Publicarea articolelor elaborate este gratuită. Autorii vor respecta criteriile stabilite în Regulamentul cu privire la evaluarea şi clasificarea revistelor ştiinţifice, aprobat prin Hotărârea CSŞDT al AŞM nr. 196 din 18.10.2012 şi Ghidul privind perfectarea tezelor de doctorat şi a autoreferatelor, aprobat prin Hotărârea Comisiei de Atestare a CNAA, nr.AT03/11 din 23 aprilie 2009.


Membrii Colegiului de redacție

NrNumele, prenumele, patronimicGrad/titlu ştiinţific/academicOrganizaţia, ţaraFuncţia (perioada)
1Racu Igor Ion dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor şef
2Şleahtiţchi Mihail Nicolae dr.hab, conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
3Negură Ion Petru dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor-şef adjunct
4Hăvârneanu Eugen Corneliu Membru
5Jelescu Petru dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
6Luca Marcela-Rodica Universitatea "Transilvania" din Braşov, RomâniaMembru
7Racu Jana Petru dr.hab, prof.univInstitutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Republica MoldovaMembru
8Ruegg Francois Membru
9Perjan Carolina Victor dr., prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
10Caluschi Mariana Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi , RomâniaMembru
11Losîi Elena dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
12Valeavco Svetlana Membru
13Vîrlan Maria dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
14Bodorin Cornelia Andrei dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2005 - 2021
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole74913604064434432230
Volume621210333840
Total811148143948184

Vizualizări   1493Descărcări   78

Conţinutul numărului de revistă

Determinantele psihologice ale anxietății în adolescență 3-17

CZU: 159.932-053.66

Racu Iulia
Инклюзия как психолого-педагогическое условие сопровождения личности с  проявлениями эмоциональной нестабильности 18-30

CZU: 159.922:378

Кузьменко Т.
Психологическая готовность молодежи к выбору брачного партнера и предпосылки его осуществления 31-40

CZU: 159.9:173.1

Винс В.
Chestionarul de evaluare a intereselor electorale a adolescenţilor (CEIEA) și validarea lui 41-51

CZU: 159.9.072:37.017.4

Ciobanu Elvira , Jelescu Petru
Психологические особенности формирования психосоматических расстройств у плавсостава 52-60

CZU: 159.9.07:347.793

Бондаревич Светлана
Modalități de sporire a rezilienței la burnout a cadrului didactic școlar 61-70

CZU: 159.9.07:37.011.31

Balode Neli
Критерии и показатели эффективного оценивания качества педагогических знаний студентов 71-83

CZU: 378.147

Кудрявцева Е.
Проявления нарушений адаптации в форс-мажорных ситуациях у студентов специальности морского и речного транспорта в условиях длительного плавания 84-91

CZU: 159.942:629.5-057.875

Шевченко Росина
Определение понятий «системность» и «систематичность» знаний в контексте оценивания качества результатов обучения 92-102

CZU: 378.147

Карпова Э. , Кононенко Н.
Проблема буллинга в образовательной среде 103-108

CZU: 37.06:159.9.07

Кисаков Роман , Адэскэлицэ Виорика
Взаимодействие детей разновозрастной группы на занятиях по изобразительной деятельности 109-115

CZU: 373.2.06

Кавылина А.
Методические аспекты воспитания милосердия у детей дошкольного возраста 116-123

CZU: 373.2.016

Княжева И.
Особенности развития произвольности у дошкольников 124-133

CZU: 373.24

Раку Жанна , Мулько Юлия