IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1996
Fondatori
Universitatea de Stat din Moldova
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-23 17:10
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 9 / 2024  (1 din 2)51    CZU
 2024  (1 din 2)51    
Nr. 9(169) 51CZU
 2023  (1 din 2)48    
Nr. 5(165) 48CZU
 2022  (2 din 2)54    
Nr. 9(159) 29CZU
Nr. 5(155) 25CZU
 2021  (2 din 2)54    
Nr. 9(149) 24CZU
Nr. 5(145) 30CZU
 2020  (3 din 2)97    
Nr. 9(139) 33CZU
Nr. 5(135) 31CZU
Nr. 11 33CZU
 2019  (2 din 2)75    
Nr. 9(129) 41CZU
Nr. 5(125) 34CZU
 2018  (2 din 2)104    
Nr. 9(119) 71CZU
Nr. 5(115) 33CZU
 2017  (2 din 2)69    
Nr. 9(109) 36CZU
Nr. 5(105) 33CZU
 2016  (2 din 2)68    
Nr. 9(99) 33CZU
Nr. 5(95) 35CZU
 2015  (2 din 2)73    
Nr. 9(89) 38CZU
Nr. 5(85) 35CZU
 2014  (2 din 2)73    
Nr. 9(79) 43CZU
Nr. 5(75) 30CZU
 2013  (2 din 2)55    
Nr. 9(69) 28
Nr. 5(65) 27
 2012  (2 din 2)77    
Nr. 9(59) 47
Nr. 5(55) 30
 2011  (2 din 2)74    
Nr. 9(49) 36
Nr. 5(45) 38
 2010  (2 din 2)87    
Nr. 9(39) 37
Nr. 5(35) 50
 2009  (2 din 2)95    
Nr. 9(29) 57CZU
Nr. 5(25) 38
 2008  (2 din 2)93    
Nr. 9(19) 49
Nr. 5(15) 44
 2007  (2 din 2)132    
Nr. 9(0) 69
Nr. 5(0) 63
imagine

pISSN: 1857-2103
eISSN: 2345-1025
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Studia Universitatis Moldaviae: Educational Sciences
Categoria:
  • B (2021.06.25-2025.06.25)
  • B (2017.07.18-2021.06.24)
  • B (2015.05.21-2017.07.17)
  • C (2013.06.27-2015.05.21)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei.Curriculumul de formare a cadrelor didactice.Teoria şi metodologia curriculumului educaţional.


Prezenta autorilor din străinătate  

Publicațiile autorilor în WoS și/sau Scopus

123
1Arsene Ion Ion
Scopus Author ID - 55923608700
2Bacal Svetlana Gheorghe
Scopus Author ID - 56224301000
3Bîrnaz Nina Sofrone
Scopus Author ID - 57222579242
4Bodrug-Lungu Valentina Efim
Scopus Author ID - 56957139900
5Buşmachiu Galina Nicolae
Scopus Author ID - 23968705400
6Butnari Nadejda Andrei
Scopus Author ID - 57195383700
7Calalb Mihai
Scopus Author ID - 58105235300
8Callo Tatiana Mihail
Scopus Author ID - 57414541800
9Chetruş Petru Ion
Scopus Author ID - 6507712226
10Chetruş Petru Mihai
Scopus Author ID - 6507712226
11Chihai Jana
Scopus Author ID - 57192380657
12Chiriac Argentina Anatolie
Scopus Author ID - 57216899025
13Chiriac Liubomir L.
Scopus Author ID - 57212461519
14Cioban Mitrofan Mihail
Scopus Author ID - 8321363300
15Ciorbă Constantin
Scopus Author ID - 57499301600
16Coropceanu Eduard Boris
Scopus Author ID - 55936998100
17Cristea Sorin
Scopus Author ID - 57194856313
18Croitoru Cătălina AnatolieWeb of Science ResearcherID - AAB-4330-2019
19Curteva Oxana
Scopus Author ID - 57103717700
20Cuza Petru Alexandru
Scopus Author ID - 57353030700
21Dragalina Galina Arsenie
Scopus Author ID - 7801426976
22Eşanu Andrei
Scopus Author ID - 57210730102
23Gaugaş Petru
Scopus Author ID - 57211987953
24Hămuraru Maria Mihail
Scopus Author ID - 58656416000
25Lungu Ecaterina MihailWeb of Science ResearcherID - 1982265
26Lungu Viorelia Andrei
Scopus Author ID - 57269859400
27Nacu Anatolie Alexandru
Scopus Author ID - 36712080600
28Negara Corina
Scopus Author ID - 57194858367
29Paladi Aliona
Scopus Author ID - 6507791670
30Pavalachi Doina
Scopus Author ID - 58903034700
31Railean Elena Aurel
Scopus Author ID - 14034775600
32Revenco Mihail Dimitri
Scopus Author ID - 6602388069
33Rija Andrei Petru
Scopus Author ID - 21735649800
34Rusu Elena
Scopus Author ID - 57222047401
35Sali Larisa Maxim
Scopus Author ID - 8321363300
36Sanduleac Sergiu ArcadiWeb of Science ResearcherID - AGH-1537-2022
37Silistraru Nicolae
Scopus Author ID - 57270792500
38Sîrghi Angela Andrei
Scopus Author ID - 57422939400
39Şoitu Laurenţiu
Scopus Author ID - 55151184900
40Şuleşco Tatiana Mihail
Scopus Author ID - 56007154600
41Todos Petru Ion
Scopus Author ID - 25032199800
42Ţvircun Victor Ion
Scopus Author ID - 55967818100
43Vicol Marta-Iuliana
Scopus Author ID - 58844824400

Autori cu ORCID

202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010200920082007
Total autori575665611017911087817359646969859797119
cu ORCID565661547955585440382932313137564351

Topul autorilor

Nr d/oNumele autoruluiNr articole
1 Guţu Vladimir Ion44
2 Repida Tatiana 32
3 Tolstaia Svetlana 29
4 Platon Carolina Nicolae25
5 Anţibor Ludmila Mihai25
6 Ţurcanu Carolina 23
7 Goraş-Postică Viorica 22
8 Bîrnaz Nina Sofrone20
9 Cojocaru Natalia Vladimir20
10 Potâng Angela Sofron20
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2007 - 2024
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole1379152451955283768309
Volume35610723639
Total1414158559158922

Vizualizări   1987Descărcări   84

Conţinutul numărului de revistă

Obiectivele educaţionale versus competenţe: abordare teleologică 5-13
Guţu Vladimir
Nevoia de pragmatizare a educaţiei 14-18
Munteanu Andrei
Învăţământul şi ştiinţa – domeniul principal al colaborării culturale dintre republica moldova şi românia (1991-2005) 19-23
Ţîbulac-Ciobanu Mariana
Absolventul universitar faţă în faţă cu piaţa muncii 21-25
Repida Tatiana , Lungu Viorelia
Pedagogia proiectului: actualitate şi perspective conceptual-funcţionale 24-30
Goraş-Postică Viorica
Evaluarea calităţii activităţii cadrelor didactice universitare 31-37
Baciu Sergiu
Recrutarea şi selectarea cadrelor didactice – funcţie centrală a managementului resurselor umane în învăţământ 38-45
Andriţchi Viorica
Studiul experimental privind formarea competenţelor profesionale la viitoarele cadre didactice 46-56
Repida Tatiana , Perciuleac Ianna
Dezvoltarea competenţei de comunicare din perspectiva integralităţii pedagogice 57-61
Afanas Aliona
Generalizarea accepţiunilor ştiinţifice moderne asupra tipologiei şi structurii competenţei profesional-didactice 62-68
Saranciuc-Gordea Liliana
Continuitatea în etapele de formare profesională (Aspecte ale formării tânărului specialist chimist) 69-70
Dragalina Galina , Velişco Nadejda , Guţu Vladimir
Инновационное образование и будущие преподаватели ВУЗА 71-76
Darii Ludmila
Мodernitate şi modernism în domeniul crriculumului 77-80
Prodan GianinaCătălina
Implicaţii ale viziunii moderne şi postmoderne în curriculumul internaţional 81-84
Prodan GianinaCătălina
Stimularea activităţilor de învăţare prin evaluare 85-88
Roga Victoria
Formarea competenţelor de autoevaluare la elevi(În baza studierii literaturii pedagogice franceze) 89-92
Zacuțelu Maria
Model al dezvoltării autoreglării academice pe dimensiunea strategică 93-102
Focşa-Semionov Svetlana
Modelul instruirii diferenţiate a studenţilor 103-109
Cabac Valeriu , Scutelnic-Galatan Oxana
Pedagogia italiană în contextul ştiinţelor educaţiei 110-114
Ispas Cristina
Reflecţii epistemice asupra pedagogiei postmoderne italiene 115-118
Ispas Cristina
Educaţia şi provocările lumii contemporane 119-122
Vlădescu Ionuţ
Noua pedagogie oferită de web 2.0 123-129
Bragaru Tudor , Marcauţan Dumitru
Abordarea integralistă a conştiinţei ecologice 130-133
Cojocaru Snejana
Abordarea cognitivă în configurarea educaţiei 134-138
Stanciuc Zinaida
Exitus-ul reprezentaţional: când, cum, de ce? 139-146
Şleahtiţchi Mihail
Aspecte clinice în problematica psihologică la adolescenţii din familiile temporar dezintegrate 147-149
Bolea Zinaida
Aspecte psihologice ale particularităţilor structurale şi funcţionale ale creierului 150-153
Cuhureanu Tatiana
Delimitări conceptuale ale nivelului de autoapreciere şi expectanţe la tineri 154-158
Moga Ecaterina
Dezvoltarea la studenţii economişti a competenţelor comunicativ-lingvistice din perspectiva cunoaşterii neologismelor 159-169
Sajin Angela
Managementul curriculumului opţional 170-179
Crocnan Daniel-Ovidiu
Opţionalitate versus curriculum de trunchi comun la fizică, diferenţe metodice 180-184
Crocnan Daniel-Ovidiu
Ponderea dictărilor de limbă română în curriculumul naţional 2010 185-190
Burlacu Natalia
Forme curente ale instruirii asistate de calculator în învăţământul superior 191-195
Croitor-Chiriac Tatiana
Căile de identificare şi promovare a copiilor dotaţi artistic 196-198
Bularga Tatiana
Tеоретический материал учебника как фактор развития коммуникативной компетенции учащихся (на материале предмета «Русский язык») 199-202
Горбачева Нина
Modelarea – metodă eficientă de formare a reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani 203-206
Pavlenco (Pidleac) Mihaela
Adrian Neculau pe urmele lui VasilePpavelcu: un alt „scriitor de psihologie” (Un psiholog în agora, Iaşi, Polirom, 2010) 207-208
Cojocaru Natalia
Larisa Cuzneţov – bilanţuri aniversare 209-210