Procesul de organizare a bussines-ului unui restaurant
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
624 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 12:23
SM ISO690:2012
SÎRGHI, Cristina. Procesul de organizare a bussines-ului unui restaurant. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 522-523. ISBN 978-9975-45-589-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2019
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019

Procesul de organizare a bussines-ului unui restaurant


Pag. 522-523

Sîrghi Cristina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 aprilie 2020


Rezumat

Deschiderea unui restaurant nu este o treabă uşoară şi necesită o documentare amănunţită, cunoştinţe specializate, creativitate şi pragmatism. Pasiunea pentru bucătărie denotă calităţile imperative pentru un bun patron de restaurant. Un restaurant este o întreprindere în care organizarea unui nivel înalt de servicii pentru clienți în zona de vânzare este combinată cu organizarea producției unei game largi de produse culinare şi de cofetărie, precum şi cu producția de specialități, gustări şi băuturi. Caracteristicile organizării muncii în restaurant sunt determinate de calitatea serviciilor furnizate, nivelul şi condițiile de prestare a serviciilor.

Cuvinte-cheie
industrie alimentară, restaurant, alimentaţia publică, interprindere, directorul restaurantului.