Articolul precedent |
Articolul urmator |
624 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 12:23 |
SM ISO690:2012 SÎRGHI, Cristina. Procesul de organizare a bussines-ului unui restaurant. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 522-523. ISBN 978-9975-45-589-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 522-523 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Deschiderea unui restaurant nu este o treabă uşoară şi necesită o documentare amănunţită, cunoştinţe specializate, creativitate şi pragmatism. Pasiunea pentru bucătărie denotă calităţile imperative pentru un bun patron de restaurant. Un restaurant este o întreprindere în care organizarea unui nivel înalt de servicii pentru clienți în zona de vânzare este combinată cu organizarea producției unei game largi de produse culinare şi de cofetărie, precum şi cu producția de specialități, gustări şi băuturi. Caracteristicile organizării muncii în restaurant sunt determinate de calitatea serviciilor furnizate, nivelul şi condițiile de prestare a serviciilor. |
||||||
Cuvinte-cheie industrie alimentară, restaurant, alimentaţia publică, interprindere, directorul restaurantului. |
||||||
|